Megéri a márkanév? Használt VW-k egymillió forintig
Piaci körkép: használt Volkswagenek egymillió forinton innen
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem kötelező egy márkánál leragadni, de van akit nem lehet hitéből kitéríteni. Megnéztük, milyen VW-t kapni 1 millióért. Lesznek kommentek?
Vannak márkák és modellek, amikről teljesen mindegy milyen apropóból és milyen felütéssel írunk, mindenképpen garantált, hogy kommentcunamit fognak indítani. Ilyen volt a használt Dacia körkép, de a tízéves, egymilliós Suzukik is megmozgatták az olvasókat. Ez persze érthető, mert ami kapós, az mindig érdekes; ami olcsó, az egyben gyanús is; az egykoron vágyott modellek meg idővel egyre elérhetőbbek lesznek. Kérdés, hogy jól jár-e a lelkes sokadik tulaj egy ilyen szebb napokat megélt verdával. Mindezt tetézi, hogy ahogy divat a Daciát szidni, a Suzukit az egekbe magasztalni, úgy a Volkswagen autói osztják meg talán a legjobban az olvasókat. Igaz, hogy volt aki nagyot szívott a VW dízelekkel, de más meg félmillió kilométert autózott velük gondtalanul.
Mi az igazság? Nem tisztünk igazságot tenni, de azért egy tendencia kirajzolódik és amellett ott vannak az egyedi esetek, amik elvben erősítik, de a gyakorlatban gyengítik a "szabályt". Nyilván egy országúton elszüttyögő alap benzinessel kevesebb gond lesz majd, mint a városban szenvedő automata, összkerekes és hozzá még automata V6-os dízellel. Azt hiszem, ezzel nem írok újat, ahogy azzal sem, hogy ha végignézünk a hagyományosan egy kicsit drága Volkswagen-kínálaton, akkor találunk jócskán értékes és kevésbé bizalomgerjesztő darabokat is. A drágaság most két dolgot jelent: egyrészt az autókeresés kerete ezúttal egymillió forint, másrészt a VW-k jobban tartják az értéküket, mint más márkák. A Volkswagenben gondolkozóknak összeszedtünk pár típust, a mai magyar használt-kínálatnak így néznek ki a jellemző darabjai. Aki meg be van oltva a VW ellen, az vagy dőljön simán hátra és örüljön, hogy ez nem vele történik, vagy ha az adott áron tud jobbat, akkor írja meg nyugodtan kommentben. Csak egymást és a másik véleményét tartsuk kérem tiszteletben!
Használt Volkswagenek egymillió forintig
Modell | Évjárat | Óraállás (km) | Ár (Ft) |
VW Polo 1.2 Trendline | 2003 | 99 000 | 649 000 |
VW Polo 1.4 Comfortline | 2004 | 125 000 | 949 000 |
VW Golf 1.4 Euro | 2000 | 184 000 | 650 000 |
VW Golf Cabrio 1.8 Trendline | 2000 | 156 000 | 749 000 |
VW Golf 1.6 Highline | 2002 | 162 000 | 870 000 |
VW Golf Variant 1.9 TDI Comfortline | 2002 | 194 000 | 990 000 |
VW Beetle 2.0 | 2000 | 169 000 | 950 000 |
VW Bora 1.6 Comfortline | 2000 | 123 000 | 890 000 |
VW Bora 1.6 Tiptronic Comfortline | 2001 | 141 000 | 799 000 |
VW Bora Variant 1.9 TDI Tiptronic Trendline | 2000 | 187 000 | 750 000 |
VW Passat 1.9 TDI Comfortline | 2001 | 181 000 | 800 000 |
VW Passat 1.8T Highline | 2002 | 195 000 | 900 000 |
VW Passat 1.9 TDI Tiptronic Comfortline | 2001 | 145 000 | 950 000 |
VW Passat 1.6 Comfortline | 2001 | 171 000 | 998 000 |
VW Passat Variant 1.9 TDI Tiptronic Comfortline | 2001 | 176 000 | 990 000 |
VW Sharan 1.9 TDI Comfortline | 2000 | 280 000 | 980 000 |
VW Transporter Kombi 1.9 TD | 1997 | 270 000 | 995 000 |
Na, kinek mi indította be a fantáziáját? Kezdjük most a legkisebbnél. A csak négyszemélyes és háromajtós Lupónál sokkal komolyabb autó a 2001 utáni, negyedik generációs Polo. Nagyon sok eladó példány van belőle a Használtautó.hu [/url] oldalon meghirdetve. A szerény felszereltségű és nem is túl fantáziadús belvilágú kisautók közül a háromajtósak jóval olcsóbbak, így ha zömében maximum ketten utazunk, akkor ez is simán megfelelhet. A háromhengeres, 54 vagy 64 lóerős 1.2-esek háromhengeresek, előbbi hat, utóbbi 12 szelepes. Közös bennük, hogy nem sportkocsik, de a német spórközösség, a Spritmonitor lelkes felhasználói szerint el lehet vele járni 4 liter 95-ös benzinnel is, ami azért fegyvertény. Az 1.4-es benzinesek 74 és 100 lóerő között jól viszik ezt a kis bódét. Ennyi idősen az üzemanyag-minőségre kényes FSI-ket én nem favorizálnám. Dízelből nem találtunk most ígéreteset, pedig az 1.9 SDI igazi jóféle ősmotor, a TDI-k meg durván erősek már a Polóhoz. Az 1.4-es, háromhengeres dízel híveitől fogok kapni a fejemre, de annak a járáskultúrája nekem nagyon nem kéne, persze ugyancsak híres spórolóművész.
Hogy mitől lesz egy autó sikeres? Sok mindentől függ, de a négyes Golffal Wolfsburgban nagyon ráéreztek a kor szellemére. Az első generációs Audi A3-as VW logós változata egy kicsit túl jól is sikerült, belterének minősége alig maradt el a négykarikás tesóétól, ezért az utód ötös Golf, mintegy visszamenőleg egy nagyon lefosztott belsőt kapott. A korrekt távolság a két sorozattal későbbi hatossal állt helyre. Miféle minőség? Teheti fel a kérdést, akinek már rég lehámlott a sajnos nem anyagában színezett, hanem csak felületileg kezelt valamelyik műanyag beltéri elem. Sajnos ilyet is tudott. Szokás a négyest - és a vele szintén rokon Skoda Ocatvia I-et - cikizni a hátsó lábtér mérete miatt, aki meg retteg a dízelbefecskendezés PD (Pumpe-Düse) elemitől az az 1997 és 2002 közötti kocsikban keresse az AGR és ALH motorkódokat, azok még sima közvetlen befecskendezésűek.
A Golf alternatívája lehet a négyes generációban Borának hívott szedán. Ekkoriban a Varinat kombit mindkettőből kínálták, köztük a legfeltűnőbb különbség a két autó eleje. Utóbbiak a sorozat legpraktikusabb darabjai, éppen emiatt több a fáradt, már elhasznált példány. Ha egy picit el tudunk szakadni a praktikus családi autó vonaltól, akkor az egymilliós keretbe beleférhet a Beetle is, ami bár megjelenése óta sokat vesztett a vonzerejéből, de van akinek ma is guruló dizájntárgy. Ha viszont nem csak nézegetni akarjuk, hanem élvezkedni is akarunk vele, akkor egy kabrió jobb vásár. A négyes széria kabriója technikailag a hármasra épül, hiszen a VW hagyományosan csak minden páratlan szériához csinált új kabriót. Belőle a kétliteres automata a legstílusosabb.
Az ötnél több üléses családi autót keresőknek nehezebb dolga lesz, ha Sharanból a 2000-res ráncfelvarrás utáni, már sima fényszóróburásat szeretnénk. Ha lehet az egymilliós keretet bővíteni, akkor akad egészségesnek mutatkozó darab, ha nem, akkor érdemesebb a régebbieket nézegetni. Egymillióért akad több eladó Transporter az 1996-os jelentős fejlesztés, ahogy a gyár anno nevezte "Große Produktaufwertung" utánról. Ezek már hátul is mind tárcsafékesek, de ha a szintén ekkortól gyártott hosszú orrú és mosolygós arcú Multivanre vagy Carevelle-re vágyunk, akkor mélyebben a zsebünkbe kell nyúljunk. Passatból a 2000 után gyártottak, azaz az ötödik generáció ráncfelvarrott darabjai is beleférnek a büdzsébe. Vérmérséklet kérdése, de én szívesen eljárnék még az 1.6-os benzinessel is, hiszen sportolni amúgy sem egy középkategóriás autó való. A dízel jobban megy és kevesebbet is fogyaszt, de a gyenge, kis alap benzines unalma és kevesebb hibalehetősége is lehet vonzó.
Gondolkoztam,hidd el.
De most ez olyan hogy valaki Matizzal jon ki,van ki Saxoval(ezeknel epp szerintem a Jetta jobb)
En tuti hogy nem vagnak bele ilyen autokkal.
De a Mazdammal igen az 15eves.
Es az o ara is kis hilyan az uzemanyag araval vetekedne.
Az olajoskannas Volvo az a Debreceni volt vegul a Fehervarira csaptak.
Igaz szerintem azert vannak tulzasok ott is.
A VW szervizigénye szerintem sokkal több, mint a többié. Az új TSI motorokkal tovább romolhat a helyzet. Az új 7-es Golf tetszik, vágyom is rá, de félek a szervizektől.
Amúgy a Polo szervizigénye sokkal kisebb a warranty direct statisztikája szerint. A Passáté pedig mégnagyobb.
Szerintem nem sok köze van hozzá a végzettségnek, hogy ki milyen gyakran cserél autót 🙂
Mindegyik használt autót áron alul vettem, így 1,5 év elteltével is jó áron tudtam eladni, kevesebbet vesztettem mint egy új autó vételekor. Kivétel a Kalos volt, bár ott is a kereskedő annyi kedvezményt adott az új Lacettiből, hogy megérte átülni. Persze akkor fiatal voltam, most már nem cserélgetem, mivel elégedett vagyok vele. A-ból B-be tökéletesen megfelelő, megbízható, ráadásul gázüzemű, szóval gazdaságos is.
Tudom nem 100% tartozik ide de a TCs kollegak a Volvoval nagyoskodnak.
Viszont mar az elmult 1-2 evben lattam 1es Jettat(legalabb 30eves)
itt(Manchestertol 30km,Budapest 2100km).
Eddig csak a bal kormany tunt fel ugy alakult hogy a rendszamot nem lattam csak azt hogy
utott kopott feher de jon megy es nem angol rendszamos.
Olyan hasznalos auto ami ha haza megy nem treleren utazik
Ma jott szembol!Magyar volt.Beszelni nem tudtam vele,viszont a kmbetyarok elgondolokozhatnak
rajta hogy az vajon a Foldet hanyszor kerulte meg.(Inkabb Fold-Mars tav)
Hogy vajon a kuplung kezifek viziok ott abban mit jelenthetnek:)
Es sokan meg azt allitjak hogy az autok 2-300e km utan kukak…
Nem allitom hogy minden auto kepes ilyen teljesitmenyre,de ha karban van tartva szerkezetileg
nagyon-nagyon sokat ki tudnak birni.
Igaz vannak olcsobban uzemeltethetok es dragabbak.
Évekig mentem egy egy poloval 300+ ekm lett a vége. Jó gépvolt, kevés hibával. Az Mo.-i árak és a sok hulladék miatt az általad vázolt opció lett, és elégedett vagyok.
Nekem eddig 4 autóm volt, egy 18 éves Nissan, egy 8 éves R19 és két új Chevrolet. Az első kettőt 1,5-1,5 évig használtam, lényegében minden gond nélkül. Mindkettő túl volt a 200ezres futáson. Utána vettem egy új Chevrolet Kalost. 2,5 év alatt 25ezer km ment bele, természetesen probléma nélkül. Mivel ár-érték tekintetében szerintem elég jók voltak a Chevyk (mármint a koreaiak), így cserénél megint maradtam a márkánál, lett egy Lacetti. Az 7 éve van nálam, jelenleg 70ezer km van benne, igaz az első pár évben alig használtam. Szóval szerintem nem lehetetlen 14-15 éves kocsinál a 140-150ezres futás. Másrészt ezt a márkát is szokták szidni, pedig a 7 év alatt a kötelező cseréken kívül (kopó alkatrészek, olaj stb) egy alkatrészt kellett cserélni, a szelepfedél tömítését. Ismerőseim körében is sok Chevrolet van, sőt egy éve egy barátom a Kalosa mellé vett egy Lacettit is, 7 évesen 48ezer kilométerrel (valós adat). Csak azért említettem meg ezt a típust is, mert az előző felsorolásoknál kimaradt a lenézett típusok közül, pedig szerintem alaptalan, ahogy a többinél is.
És hogy a VW mellett is kardoskodjak, a páromnak Poloja van, 2007-es, túl a 100ezren és annak sem volt semmi baja. Igaz az alkatrészárak elég magasak mondjuk az én autóméhoz képest.
Ja és hogy nincs szép japán autó? Szerintem az új Mazda 6 elég ütősre sikeredett, de a Honda Accord sem volt ronda (kivéve a kombit).
Így van! A kézifék egyénfüggő. Én szinte sohasem használom, apósom két kézzel rántja be úgy, hogy a bovden fél métert nyúlik. Mikor a dédelgetett (akkor) szinte új autómban behúzta a kéziféket sokmindenre gondoltam… „Mindenki másképp csinálja.”
Miért, te tudod, hogy milyen? Max. azt tudod, hogy a tiedben milyen? Azt azért ne képzeld magadról, hogy láttad a világ összes ennyit futott autóját. Bizony, megfelelő karbantartás mellett akár remek állapotban is lehetnek ezek.
Most kivételesen teljesen egyetértek veled. Családunkban van német, francia (több is), olasz és volt japán márka is, de egyikkel sincs különösebb gond.
Latod ezt nem ertem otthon,hogyha valaki irja hogy x,y km van az autoban akkor az mar rossz.
Utolso muszakira lepucoltam,kipucoltam es bevittem a szervizbe.
Muszakin 2gond volt a hatso fekek nem voltak szimetrikusak(50-50),2hatso gumi kozel van a hatarhoz.
Szerintem azon alkatreszek amiket irtal annyi a gond hogy
-kerekagycsapagy:ha nem folduton hasznaljak nem kap sok utest es nem kinai akkor az 1millio km sem gond.
-kuplung,valtokulissza:ha 5osben mennek folyamatban 400-800km akkor kopik jobban vagy varosban ahol 5km alatt
10szer valtasz.(az enyem autopalyas volt)
-kezifek az sem km fuggo hanem hogy mennyit hasznalod.Jelentem en szinte sosem…
esztelen kempelen
Látom megint öntöd magadból a hülyeséget. Bizonyítási kényszered határtalan. 🙂
Egyetértek, ezek berögződések, előítéletek pro és kontra.
Az olasz autók a 90-es évek csúnya műszaki ballépései és szintén e kor rettenetesen nagy használt import mennyiségének rémes hazai szervizelési felkészül(etlen)tsége (értsd: borzalmas lakatolások és villanyolások) komoly hendikep-el indulnak. Pedig mára igazán jó autók lettek szinte kivétel nélkül.
A német autók túlértékeltek a volt szoci blokkban szinte egyedüliként elérhető VW-Opel-Ford trió miatt. Annak ellenére, hogy nekik is voltak gyengébb periódusaik.
A japán autókat elsősorban a kultfilmmé avanzsált (eyébként rettenetesen nulla) Veszélyes iramban féle sorozatok emelték magasra, nem alaptalanul, hiszen a 90-es években a kor szoci szarjaihoz képest rendkívül finom futáskultúrájú motorjaik révén sokaknál váltak kedvenccé, pedig sem a biztonsági szintjük, sem kasztnijuk tartóssága meg sem közelítette a kortársaikét.
Ezek mára kiegyenlítődtek, meggyőződésem, hogy az elmúlt 20 év új autói között nincsen jelentős különbség. Általában tizenéves hülye gyerekek ítélnek itt is, többüknek buszbérlete sincs, nem még autója.
Az igazi ítéletet a piacok mondják ki, amik azt mutatják, hogy japán, német, olasz, francia, de még román autó is lehet nagyon sikeres. Azért, mert jók. Mind.
A többi a fent említett hülye gyerekek pályája, azon nem érdemes játszani.
Tévedsz. Egyáltalán nem kell mindent kicserélni. 4-500 ezer km-t a mai motorok simán teljesítenek megbontás nélkül, pedig mozog bennük sok dolog.
Amik 200 körül biztosan csereérettek, azok zömmel futómű alkatrészek.
A céges kocsik nem azért vannak lecserélve, mert rosszak, hanem mert a cég leírja az értéküket és kezdi előröl. be van tervezve a könyvelésbe a flotta értékcsökkenése és kész. Viszont pont megfigyelhető, hogy kitolódott pár évvel az átlagos csereidőpont a nem oplízingben lévő folttáknál, hiszen az értékcsökkenés sok esetben nagyobb költség, mint amit az autókra kell költeni ténylegesen. Ez pedig ellentmond azzal, amit -meggondolatlanul és tájékozatlanul- állítasz.
Költeni minden autóra kell, valóban több ez egy 15 éves jószág esetében.
Az enyem 300+os km kategoriaban eli naplyait es koszoni jol van.
Igaz en nem jarok sokat de a szervizpapirokat is megkaptam az elozo tulajtol.
Azok arrol szolnak hogy olaj,szurok,neha fekbetet,1-1szilent…11ev alatt.
En is ez miatt hordom egy kicsit dragabb szervizbe bennuk talan bizhat az ember.
Es nem mondom hogy eletem legjobb kocsija de 1-2ember szalitasara eleg.
Minden markanal vannak jobban-rosszabbul sikerult tipusok.
Viszont azt is nezzetek hogy neha csak a logoja kulonbozik 2 autonak.
A VW viszont hogy miert dragabb jo kerdes.Polo Variantot is akartam nezni de amig azonos evjaratban
a Fabia 1000Font volt addig a Polo 1400-1600Font…
En anyagi megfontolasbol valasztottam,nem kell hogy arab selyem pizsama legyen az ullesen meg perzsa szonyeg
a labam alatt A-Bbe kell olyan esernyo ami meg a csomagokat is elviszi.
Az 1.9SDI annyira nem osi mert mar nem kamras hanem direkt befecskendezeses meg par hoka moka el van kovetve
ezert Euro 4 esek.Igaz nem melegszik,varosban foleg(Jo ezt mar megoldottam).
1.7SDI-t 96-97 korul hoztak be es 2.0as PD SDI-ig fejlesztettek…
Csorompol mint egy traktor de semmi zajcsillapitas nincs benne,es 5,4nel tobbet nem eszik(egyik kerek ereszt de a gumis nem tudja hol)
Haver a Passat b4-rol b5re tert at es o kicsit megbanta.B4es a szervizen kivul semmit nem kert a b5os meg hol egy szenzort hol ezt hol amazt.
Franciakrol annyit hogy tudok XMet tul az 500on es csak a szervizeket keregeti.
C8 kint kollegamnak van kb 400e km 2.0HDI minden gond nelkul jon megy.Anglia-Mo evente 2x-3x.
De voltak mar Gorogben is…
A 626os 170e km van benne de mit is csereltunk?Hmmm csak alapot semmit.
Volt havernak 1.3JTD Punto az is tokeletes volt.
1990utan van egy valaszto vonal a 2000es evek fele amikor tartos jo autokat gyartottak amik csak a karbantartast
igenyeltek.Sajnos a vilag valtozik es eltuntek azok az autok.
Ugyhogy mindegy ki gyartja,mert a VW is lassan kulfoldon termeltet mindent(Mercedes az is nemet de szerintem
lassan inkabb Kecskemeti….)
Hmmm jo ejszakat!
Ha érdekel titeket: Volt egy 3as golfunk kb. 10 éven át, soha semmi baja nem volt, 1.8-as benzin, csak rohadt szét. A család másik autója Citroen evasion mikrobusz volt, 540ezer kilométer után dobta szét magát, de mondjuk a központi zár a kezdetektől hülye volt.
Most van egy E46 és egy C4 a családban… Mindkettő hisztis, ha német, ha nem:)
Japán autót sosem vennék, mert mindegyik elképesztő ocsmány szerintem, illetve van egy közeli barátom elrettentő tapasztalatából táplálkozó rossz véleményem. Toyota yaris, első tulaj, semmi mókolás, a riasztó menet közben riaszt és zárja a kormányzárat…
Akkor itt az egyik élő példa hogy az olasz verda nem is rossz, a másik példa én lennék vagyis az autóm. 3 éves kora óta megvan (most 11 éves) de eddig semmi komoly, csak a kötelező szervizek. A II-es Mégane nekem is tetszik, nem tudom miért de a kombi változat állatira kellemes a szememnek.
Ritkán járok autópályán, de legutóbb épp egy Toyota RAV4-est tettek a tréler platójára. Már megbocsáss de Opel-t sem látni sokat az út szélén állni, ezt Claudia Schiffer is megmondta. 😉
Nem tudom, hogy másnak is feltűnt-e, hogy majdnem mindegyik (14-15 éves) kocsiban, a lélekhatár – azaz 200 ezer Km – alatt van a Km számláló.
Nem mondom, hogy tekerték, lehet hogy mind nagyon megkímélt, templomba járós autó volt, és most kihasználatlanság miatt eladó.
Ne csak a levegőbe beszélj, hanem dobjad sorban a linkeket amivel igazolod ezt a buta hsz-t!
Mellesleg a foswagenes úgy általánosságban és persze közhelyes az általad használt ponyva stílusban egy külön állatfaj, rosszabb mint a suzukis,(elvégre nekik azért tényleg voltak megbízható vasaik)!
Üdv.
Ez a hsz tetszik a leginkább)
Előre szólok nem túlzottan vagyok autószakértő csak a tapasztalatim írom le.
Annó volt kis 1.2-es fiat puntóm,én nem tudok rá rosszat mondani.
Amire kellet rövid távon A-B-be mindig elvitt hűségesen,a fenntartása olcsó volt.
Volt suzukim, az főleg csúnyán mondva igénytelen volt.
Nemrég összeraktam egy millát pont énis, meg mellé keveset az átírásra,stb…
Először egy borát szerettem volna én is…de 10 évesért ami jónak is tűnt hát 1.5 milliót biztos nem fogok kiadni,mert nem egy-két évre terveztem a vásárlást,és 4 év múlva majdnem 20 éves lesz…
véleményeket hallani mindenfélét,de tényleg irreálisan magas árakon akarnak túladni bizonyos német tipusokon.
aztán miért ne biztos helyről vettem egy 9 éves renault megane II-es kombit 1.6 benzinest, valós 104 ezer km-el egy millióért.
engem is riogattak sokan a franciával….főleg az elektronikájával…
egyértelműen a vezérlés,bordásszíj,gyertyák,olaj,stb le lett cserélve.
egy éve járok vele és még lekopogjam semmi baja nincs.
nekem tetszik is az autó formája,és nem tudok rá rosszat mondani.
talán amit a szerelőm mondott-ha egy autónak van gazdája és időben rákölti amit és ahogyan kell, mindegy milyen márka az….
én ennyit tudnék laikus tapasztalatból hozzászólni.
köszi
Köszönjük Emese… Azt hiszem megnyerted a hét legostobább kommentje címet.
Egyébként volt már tulajdonodban, vagy legalább használtad tartósan az általad kritizált és lenézett típusok bármelyikét?
Az ilyenek miatt, mint Te, kérhetnek el egy 11 éves, amúgy egyáltalán nem kiemelkedő minőségű és felszereltségű Poloért egymillió forintot. Mert nem a 206-os olcsó, hanem ezek indokolatlanul drágák. Hamis ideológiagyártás, semmi több.
hi!
Kb. ilyen sorrendbe (Peugeot, Citroën, Fiat)szoktak állni lerobbanva az autópálya szélén… 🙂
Ami tény:
1., Nem lehet látni japán vagy német (kivéve Opel)autót lerobbanva az út szélén!
2., Bárki rákeres a 20+ éves használtatókra akkor 80% német vagy japán (leszámítva a U.S.S.R. csoda verdákat) a többi a roncstelepen…
3., Oka van hogy pl. Peugeot 206 (2008) 89 000 km – 999 000,- ennyibe kerül!
4., Mindennek annyi az ára amennyit adnak érte….
VW vicc árban mennek itt nálunk. 1 millióból veszek egy 2006 G Astra Classic II 1.4 Twinportot amiben van 140e km.
Kedves Edge !–Nem rossz ötlet,igazad is lehetne éppen,a lényeg,hogy legyen egy megbízható jó szerelője az embernek,mert a hibák azok jönnek,de melyik kocsinál nem,igaz?!
Kedves Piet !–Nagyon jó az írásod,tökéletesen egyetértek vele !–És remélem,hogy lesz olyan írás is amiket említesz !–Üdv.
Azért ennyiért igazán nem mindegy, hogy mennyiért szervizelik…egyik sem a spórolás mintaképe, amiket említesz.
Ennyiért vagy kicsivel többért w140 S350td -t is kapni ha már spórolás és kényelem plusz megjelenésben és méretében is tekintélyt parancsoló vagy ott van még a 605 2.1 Srdt-Svdt ezek is jó választás lehet 1992-1999 ig gyártották és nagyon kényelmes és takarékos kb 5-6 liter országúton:)
Én ahogy régen, most is azt vallom hogy bizonyos márkák feleslegesen túl vannak árazva a használtautó piacon. Ha a cikkben említett árat nézzük akkor ennyiért (igaz alacsonyabb pedigrével) de jóval fiatalabb verdákat is lehet találni.
A teljesség igénye nélkül:
Fiat Grande Punto (2006) 98 400 km – 999 000 Ft
Peugeot 206 (2008) 89 000 km – 999 000
Renault Scénic (2004) 179 203 km – 999 000 Ft
Citroen Xsara Picasso (2005) 168 000 km – 990 000 Ft
Mondjuk ezzel kapcsolatban lenne egy javaslatom: mi lenne ha a későbbiekben születne egy olyan jellegű írás ami azokat a modelleket veszi górcső alá ami itthon szinte statisztaszerepre vannak kárhoztatva, sokszor alaptalanul (Peugeot, Citroen, Fiat)!?
És még mindig nem írtam ezzel kapcsolatban e-mail-t a szerkesztőségnek amiben felajánlom a verdámat egy használtautó tesztre.
Kezdődiiiiiiiik
😀