Morcosabbra faragták az F-Type orrát
Kezdett már eljárni az idő a Jaguar F-Type formája felett, úgyhogy tollat ragadtak a márka formatervezői, hogy egy kicsit felrázzák a vénülő típust. Nagyobb hűtőmaszkot és keskenyebb fényszórókat kapott a kupé, amely jóval vadabb arcot eredményez. Természetesen a lökhárítón is módosítottak elöl, illetve új a motorháztető is, hátul pedig a hátsó lámpákat rajzolták át, illetve a lökhárítón itt is láthatók változások. Az utastérben a 12,3 colos digitális műszerfal a nagy újdonság, illetve az infotainment rendszer érintőképernyője. Utóbbi most már Apple CarPlay és Android Auto kompatibilis.
Hatalmas digitális műszeregység jelent meg a vezető előtt
Motorfronton négy egység közül lehet választani. Az alap a négyhengeres, turbófeltöltéses kétliteres benzinmotor, 300 lóerővel és 400 Nm forgatónyomatékkal. A csúcson pedig az F-Type R található 575 lóerővel és 700 Nm forgatónyomatékkal, ami 3,5 másodperces 100-as sprinthez és 299 km/h végsebességhez elég. Persze ehhez már V-alakban elhelyezett nyolc henger és ötliteres hengerűrtartalom kellett.
Sornégyes és V8-as motorral is hazavihető
A Jaguar dizájnstúdiójából pedig játszószobát csináltak a Hot Wheels közreműködésével, ugyanis összeszereltek egy 232 méter hosszú pályát. Természetesen felküldték rá az új F-Type máris elkészült 1:64-es méretű változatát, hogy végigszáguldjon a 44 kanyaron, a 25 hurkon és 3 ugratón. Persze azért 55 gyorsítót is beépítettek, nehogy megálljon közben a pici sportautó és videót is készítettek róla, úgyhogy te is megnézheted a dizájnerek játékos mindennapjait.