A Mégane RS, és ami mögötte van
Gyári videón a Renault Mégane RS apró részletei
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A tervezés apró fázisait is megmutatja a francia gyártó abban a videóban, amit a napokban tettek közzé. Látványos elemek és a mérnöki világ kulisszatitkai mind fellelhetők a hét perces anyagban.
Néhány hónapja Frankfurtban már bemutatták franciák legsportosabb modelljét, a Mégane RS-t, most azonban egy igazán különleges videó látott napvilágot. A szokásos reklámfilmek helyett egy mély, a fejlesztés minden fázisait feltáró gyári videó került fel a cég YouTube csatornájára. A bő hét perces kisfilmben kellően megmutatkozik, hogy a Mégane RS valójában egy utcai versenyautó. Bevásárolni is lehet menni vele, de ha kell, a versenypályán sem jön zavarba. Sőt! Legnagyobb kihívója a Honda Civic Type R, amely a Nürburgringen jelenleg a legjobb elsőkerékmeghajtású szériautóként van számon tartva. A franciák célja, hogy a japánok 7 perc 43,8 másodperces köridején tovább faragjanak.
Nem hiszem, hogy sikerülni fog a köridő lefaragása, hacsak nem csalnak egy kicsit.
Egyébként tartósságban, megbízhatóságban a nyomába sem érhet a Hondának ez egyértelmű.
Kíváncsi leszek az árára.
Szerintem sem lesz könnyű feladat, de én úgy hiszem sikerülni fog nekik.
Megbízhatóságban meglehet, hogy valamennyire még mindig jobb a Honda, de tartósságban szerintem már egy ideje van olyan jó a Renault.
Nemrég ültem már közel 20 éves Honda Civic-ben, Opel Astra-ban és Renault Megane-ban és azon lepődtem meg, hogy a Megane jobban “maradt egyben” mint a japán és német kortársa.
érdekes lesz, ugye a 4control 40 lóerőt (ha 320 a ctr) nem fog kompenzálni, ez biztos, illetve a súlya sem a legjobb az új megane-nak, szóval számomra érthetetlen, hogy akarnak faragni belőle, ha gyengébb,nehezebb és ugyanúgy fwd? sehogy. Max, ha mindent kidobálnak belőle és feljebb veszik még a boostot és akkor talán fut ugyanolyat, mint a még könyebb és ugyanúgy kibelezett honda.
Egyébként, annyit csalhatnának, amennyit akarnak, hiszen senki nem ellenörzi a kocsit, mindent kidobálnak belőle, semi slicket rá, még feszesebb futót, csövezést bele, meg feltolják boostot legyen 330 ló, azt kész a rekord.