Hátul két ülőhelyet alakítottak ki a Gemerában
Koenigsegg uraság egyenesen egy új kategória szülöttjének nevezte a Gemerát, amely a kényelmes utasteret ötvözi a szupersportautók erejével. A sportautómárka névadója ugyan Genfben mutatta be az új jövevényt, a nézők viszont
csak online követhették az eseményt, hiszen az autószalont szinte az
utolsó pillanatban törölték.
Az év egyik legmenőbb sportautójának ígérkezik
Az autó tengelytávolsága több mint 3 méter, hátul két helyet alakítottak ki. Az utasok valószínűleg nem fognak panaszkodni a lábtérre, ám a kupés tetővonal lehet, hogy kissé bezártságérzetet kelt. Amivel valószínűleg nem fognak törődni, egyrészt az őket körülölelő luxus, másrészt az autó ereje miatt.
A műszerfal „teslásan” egyszerű
A Gemerában ugyanis egy igazi csemege, egy plug-in hibrid hajtáslánc dolgozik 1700 lóerővel és 3500 Nm forgatónyomatékkal. Amit egy háromhengeres, kétliteres, vezérműtengely nélküli benzinmotor és 3 villanymotor dob össze. Ebből a benzinmotor önmagában 600 lóerővel veszi ki a részét. Ekkora erő elég ahhoz, hogy 1,9 másodperc alatt 100 km/h-ra gyorsuljon a sportautó álló helyzetből, és valószínűleg a 0-400 km/h gyorsulásban is rekordot állíthat fel.
A kipufogóvégek érdekes helyre kerültek
A benzinmotor egyébként képes etanollal, metanollal és E85-ös üzemanyaggal is működni, míg a három villanymotor saját erőből 300 km/h végsebességig tudja gyorsítani a Gemerát, ami egyébként 50 kilométert tud tisztán villanyhajtással gurulni. A hátsókerék-kormányzással is felvértezett autóból a tervek szerint 300 darabot gyártanak, az árcéduláján pedig körülbelül egymillió dollár (300 millió forint) fog szerepelni.
Erősen limitált darabszámban készül majd