Sikerült még sportosabbá tenni az M3 Touringot
A BMW M-es autói már alaphelyzetben is komoly sportautó státuszukhoz méltó megjelenéssel rendelkeznek, de nyilván nem hagy ki semmilyen további lehetőséget a gyártó, amiért még plusz pénzt lehet elkérni az ügyfelektől. Erre találták ki a még inkább M-es M modelleket, azaz az M Performance kiegészítőket. Ezek egy része egyébként a kevésbé sportos változatokhoz is elérhető, de ha valaki a lehető legvadabb verziót szeretné összekonfigurálni, akkor a csúcsváltozatot kell ezekkel az alkatrészekkel kiegészítenie. Nem meglepő módon a nemrég bemutatott M3 Touring is megkapja ezeket az extrákat.
A kipufogók lehetnek furcsák, de jól hangzanak; a hátsó szélvédő oldalsó barázdái viszont elég öncélúnak tűnnek
Számos részletet kínál a csomag, de a legfeltűnőbb és valószínűleg egyben a legmegosztóbb is a kipufogó lesz. Az egy dolog, hogy titániumból készül, ami a tömegcsökkentés és a hangzás miatt mindenképpen előnyös, de legtöbbünk inkább a kinézetén fog elgondolkodni: a szögletes diffúzor közepére, kissé szokatlan trapéz alakú foglalatba kerül négy kipufogóvég. A középső négyes elrendezést jól eltalálták például a Pagani Huayrán, itt viszont kissé furcsán hat, de hát ízlések és pofonok. Mindenesetre nem kötelező tartozék, az M Performance kiegészítők külön-külön is megrendelhetők. A karosszéria elején az első kötény és a sarkoknál lévő apró légterelők már-már DTM-es megjelenést kölcsönöznek a szuperkombinak, amit ki lehet még egészíteni az M divízió 50. születésnapjára kínált, három színű félkörökkel díszített BMW emblémával.
Rengeteg Alcantara és szénszál vár odabent
Oldalról hangsúlyos a szénszálból készült küszöb, a visszapillantó tükrök háza, valamint a kopoltyú, ami a jelek szerint sajnos már nem igazi hűtőnyílás, csupán egy dekorelem. Matt feketében 19 és 20, matt aranyban 20 és 21 colosak a felnik elöl és hátul, mögöttük sport fékrendszer teszi a dolgát. A tetőpanel is készülhet szénszálból, diszkrét légterelővel lehet még kiegészíteni. Odabent az Alcantaráé a főszerep a szénszálas műanyagok mellett, a középső könyöklő amellett, hogy ezzel van bevonva, még az M zászló színeit is magán viseli. A térdtámasz párnáira és a kormánykerékre is jut a nemes anyagból, az M emblémát pedig mindenhova felvitték, ahova csak lehetett. Az M Performance kiegészítők az M3 Touringra már az első megrendelésektől elérhetők.
Vajon túlzás, amikor már ide is logót tesznek?