Még több nagy vesére számíthatunk a jövő BMW modelljein

Továbbra sem kapja meg az összes BMW a hatalmas hűtőrácsdizájnt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Adrian Van Hooydonk, a BMW dizájnrészlegének második embere elmondta: több lesz a nagy vese, de nem kapja meg minden autójuk a jövőben sem őket. Az igazgatóhelyettes szerint az egységes arculat és a távolról is könnyű felismerhetőség a fő szempont.

Autót tervezni nem kis feladat, valamennyire jósnak is kell lennie az embernek, hiszen legtöbbször négy-öt év múlva öltenek csak testet a megrajzolt modellek. Így nem lehet arra korlátozódni, hogy mi tetszik az adott pillanatban a népnek, azt kell kitalálni, hogy mi fog majd akkor, amikor az adott modell a piacra kerül. Ráadásul a közvéleményt is fenntartásokkal kell kezelni, mert az autóról véleményt alkotóknak csak töredéke a valódi vásárló. Hatványozottan igaz mindez akkor, amikor a dizájnerek a márka egész arculatát reformálják, ilyen többek közt a BMW nagy veséinek esete is.
Hirdetés
Adrian Van Hooydonk, a BMW Group dizájnosztályának igazgatóhelyettese egy interjúban számolt be róla, hogy mire számíthatunk vizuális téren a márka jövőjével kapcsolatban. Elmondta: maradnak a nagy vesék, de csak bizonyos modelleken lesznek függőlegesek: "A célunk, hogy a visszapillantó tükörben is felismerje mindenki, hogy egy BMW közeleg." Hozzátette: "A változatosságra pedig azért van szükség az egységes arculaton belül, mert így nem csak azt tudja majd messziről, aki ránéz, hogy ez egy BMW, hanem azt is, hogy milyen BMW."
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

One thought on “Még több nagy vesére számíthatunk a jövő BMW modelljein

  • 2021.10.10. at 21:30
    Permalink

    Okés megértem hogy veszettül randák a BMW formatervei, de azért egy miniális tisztelet azért adjatok meg nekik. 🙂

    A v Hooydonk nem a „a BMW Group dizájnosztályának igazgatóhelyettese” hanem a BMW csoport formatervezési igazgatóhelyettese (amúgy még a BMW márkánál ő tette helyre Bangle formáit, pl F10 5er az ő terve).
    Azóta a BMW új tervezője egy kegyetlenül tehetségtelen horvát fazon (Dukec a neve asszem, a neve se jobb).

    A malacorr és a hódfog miatt is az ő anyukája csuklik, de az igazi agymenés még csak most indult el (pl iX). Az ő INext tanulmányát én csak úgy hívtam INooooooo!
    És a gyengén látó igazgatótanács simán zöld utat adott neki (iX)

Vélemény, hozzászólás?