Az utolsó frissítés 2017-ben volt, a modell alapára 32 millió forint, jelenleg 570 lóerővel kínálják, a Nismo változat kereken 600 lőerős
Extra hosszú modellciklusa lehet a Nissan csúcsmodelljének, a 2007-ben bemutatott GT-R jelenlegi generációja még messze van a nyugdíjazástól. A 3,8 literes biturbo motorral szerelt kupé ráncait a már
2011-ben és
2017-ben is felvarrták, ám úgy tűnik, még pár ilyen beavatkozáson át kell esnie, mielőtt leváltásra kerül a modell, illetve addig is a különböző
limitált szériák segítenek fenntartani az érdeklődést a GT-R iránt.
Balra a 2007-es modell, jobbra pedig a jelenlegi, erős túlzás szinte teljesen új formájú modellnek nevezni
A Nissannál egyelőre nem tudnak dönteni a modell utódjának koncepciójáról, pedig ha az általános modellciklussal számolunk, már a GT-R második generációjának faceliftjéről számolnák be, ám még a következő generáció tervezése sem kezdődött el. A gondot az okozza, hogy a japán gyártó vezetősége még nem döntötte el, hogy hibrid, vagy esetleg elektromos hajtásláncot kapjon a következő GT-R, így a tervező csapat még nem tudott munkához látni, ezért autóipari források szerint az új modell 2027 előtt nem nagyon érkezhet, ami kereken 20 éves modellciklust jelentene a jelenleg futó GT-R-nek. A GT-R tervezéséért felelős csapat vezetője szerint még egyáltalán nem sok, hogy jelenleg már 12 éves a GT-R, szerinte a legutóbbi facelift alkalmával szinte teljesen új formát kapott a sportkocsi, ami azért vitatható, illetve állítása szerint a platform nagyobb változtatások nélkül képes lesz kiszolgálni a két évtizedes ciklust. Ha viszont a következő években a sportkocsik piacán is elterjed az elektromos hajtás, akkor kérdéses, hogy eladhatatlanná válik-e a GT-R vagy mint a régi kor mohinkánjaként a benzinvérűek egyik utolsó mentsvárává válik-e.
A gyári teljesítmény duplájára is lehet tuningolni a 3,8 literes motort, még 8 évig gyártásban maradhat