Még olcsóbb lehet a Nissan Leaf
Bérelhető akkumulátorokkal is elérhető a megújult Nissan Leaf
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hogy a világ legkelendőbb elektromos autójának eladásait még jobban fellendítsék, a Nissan a Leaf legtöbb európai piacán elérhetővé teszi az akkumulátorok lízingelését.
Bár már több mint 60 ezer Leaf fut a világ útjain, s márciusban 1300 ügyfél vehette át kocsiját az öreg kontinensen, a Nissannál korántsem elégedettek az eladásokkal. A Nissan Leaf második generációja az európai piacra az angliai Sunderlandből érkezik, így olcsóbb lesz, mint a japán változat. Akinek azonban magas ára miatt még így is elérhetetlen az elektromos autó, ezentúl bérelheti is az akkumulátort. Ha a havidíjas lízinget választja, akár 5900 euróval (1,7 millió forint) is olcsóbban juthat Nissan Leafhez. Franciaországban, ahol 7000 eurós (3,5 millió forint) támogatással lehet elektromos autót venni, a Leaf alapára akkumulátor nélkül 17 290 euró (5,2 millió forint).
[i]“A leaf 20 kWh-ból megy 100 km-t az km-ként 8 Ft/km.”[/i]
Helyett 175 km-t megy, az új meg akár 200 km-t is (NEDC szerint).
[i]“Én 2 millióból csináltam magamnak egy olyan autót ami 10 Ft/km-ből megy és tisztább mint a Leaf :D”[/i]
Nekem meg van a garázsban egy öreg kemping bicaj, az ingyen megy és sokkal tisztább mint a te autód, sőt még az egészségemnek is jót tesz.
Amúgy még ha nincs szélkereke/napeleme/vizierőműve/Széles Gabi féle energiacellája valakinek, hanem csak a hálózatból jövő árammal tölti a Leaf-jét és többnyire éjjel, teljesen kizárt hogy az LPG/benzines Prius-od akár csak a közelébe tudna kerülni szennyezés tekintetében a Leaf-nek. Ráadásul a Leaf azt a sokkal kevesebbet sem a tüdődtől néhány méterre teszi.
[i]“Azt meg végképp nem értem, ha az aksi az autó előállítási árának fele…”[/i]
Hol olvastál ilyet?
[i]“A helyes út a rackelhető aksi…”[/i]
Mondjuk úgy, hogy neked ez tetszik (de a technikai problémákat figyelmen kívül hagyod). Ennek ellenére nem ilyen lesz.
A leaf 20 kWh-ból megy 100 km-t az km-ként 8 Ft/km.
Havi 24 e Ft/ hó 288 eFt/ év és ha 15 e Km-t megyünk akkor 19,2 Ft/km-el növeli a közlekedésünk költségét.
Én 2 millióból csináltam magamnak egy olyan autót ami 10 Ft/km-ből megy és tisztább mint a Leaf 😀
Kicsit össze szedhetnék magukat.
Azt meg végképp nem értem, ha az aksi az autó előállítási árának fele akkor a 9 milliós ár miért csak 1,7 millióval csökken? 😀
Tovább megyek 1,7 milliós hitelről van szó havi 24 e Ft-al meddig? Mert 3 év alatt 864 000 Ft fizet csak vissza.
Ha folyamatos és nincs törlesztés akkor ez csak kamatként fogható fel, tehát ha nem fizeti akkor 1,7 millával kell kiváltania? Mert így 17%-os kamatot látok.
Ez valójában nem is az aksik bérlése, hanem az autóé(hiszen a gyári aksi kötelező tartozéka marad) csak így van körbe marketingelve, hogy olcsóbban adhassák 😀
Vicc.
A helyes út a rackelhető aksi, aminek a lízing díját és töltés árát az aksi cserénél fizeted. Amennyit mész annyit fizetsz. De itt meg kiderülne, hogy hiába kerülne 4,5 millióba a villany autó ha 50 Ft/km “tankolni”
Ha nem fastrack-esre csinálják akkor továbbra sem látom a praktikusságát.
A lízing kamattal jár, vagyis többet adnak el és nagyobb a profit, vagyis a fogyasztónak még inkább előnytelen 🙂 Akár jelen akár jövőértéken nézzük. Relatív olcsó áram az üzemanyag, amelyre km-ként a lízing díj is rájön. Azok nyerhetnek ezzel az álltalány lízing díjjal akik nagyon sokat akarnak menni. Nem is értem miért nem km-alapú a lízing 😀 Talán mert az nem előnyös a Nissanak :DD Renaultnak vagy minek hívják.