Nálunk is árulták a K-széria negyedik generációját, kívülről minimális a változás
Több mint negyven éves múltra tekint vissza Kia Bongo kisteherautó. A világ számos országában forgalmazott haszonjármű különböző neveit megszámlálni sem lehet, nálunk K-szériaként ismert, azaz a motormegjelöléssel kiegészítve K2500, K2700 és K2900 néven forgalmazták idehaza. Az első generáció 1980-ban érkezett, a második pedig 1990-ben, ám ezek itthon ismeretlen típusok. A harmadik és negyedik nemzedéket már Magyarországon is árulták, utóbbi még mindig készül.
A beltér az, ami sokat fejlődött, 2005-ben egy kisteherautó sofőrje álmodni sem mert egy ilyen munkahelyről
A 2005 óta gyártott típust esze ágában sincs elengedni a Kiának, inkább folyamatos frissítéssel tartja életben. Az ábrázata még mindig könnyen felismerhető, ez nem sokat változott, amióta kikopott a hazai kínálatból. A 2025-ös modellév elektromos tükröket és tempomatot hozott, de krómozott belső kilincs és új kézifékkar is jár a kisteherautóhoz. Az akár automataváltóval és összkerékhajtással is kérhető Bongo beltere jelentősen átalakult, megjelent a gombos indítás, a szellőztethető vezetőülés és a központi képernyő. A biztonság terén olyan fejlesztéseket is kapott mint a sávelhagyásra figyelmeztető vagy a ráfutásos baleset veszélyére felhívó rendszer.
A legújabb logót és a tigrisorr ihletésű maszkot is megérte a közel 20 éves Kia
Dízelmotorból a 2,5 literest kínálják, ami kéziváltóval 136, automatával 157 lóerős. Létezik teljesen elektromos változat is, ami kuriózum egy lassan két évtizede futó típus esetében. Az amperfaló teherautó 181 paripát képes mozgósítani, a hatótáv 200 kilométer körüli. A K2500 elsősorban az árával hódít, az alapár nem sokkal ötmillió fölött startol hazájában.