Meg lehet ezt még egyáltalán menteni? Szervizben az A6 TDI!

Kezdődik a Pénztemető Audi A6 szakszerű felújítása: vajon tényleg ráköltöm majd a gatyámat is?

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Folytatódik a Pénztemető Audi A6 TDI története: ezúttal egy valódi szervizben, valódi szakemberrel a szerszámok túloldalán. Az alábbi videóból kiderül, milyen meglepetéseket tartogathat, ha az adott típus legolcsóbb példányai közül vásárolsz autót!

Vezérléscsere, turbócsere, időszakos szerviz és a váltó karbantartása: teljesen természetes műveletek ezek egy automataváltós Audi A6 TDI esetén. Mindez az ilyen autók újkori árához képest aprópénz, ha azonban az említett autó 20 év feletti, ezáltal pedig gombokért hozzá lehet jutni a legolcsóbb, lelakott példányokhoz, akkor már könnyedén meghaladhatja az eredeti vételárat a kezdő szerviz. De vajon mi történik az autóddal a műhelyben töltött idő alatt, milyen munkáért és milyen szakértelemért fizeted ki a súlyos százezreket, illetve milyen meglepetéseket tartogathat egy újkora óta magyarországi autó, amit a kínálat legaljából vállaltál be? Az alábbi videónkból minden kérdésre választ kaphatsz, íme a Pénztemető legújabb része!
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?