Tömörítve kaptuk az A-osztály szedánt

Végre megleshetjük az európai piacra is szánt modellt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az A-osztály szedánkát egészen idáig csak a hosszabb tengelytávú, kínai piacra szánt kivitelben láthattuk, de most lehullt a lepel a nekünk szánt verzióról.


Jogosan merül fel a kérdés, hogy valójában mi is változott, ugyanis ránézésre az európai és amerikai piacra szánt A-osztály szedán egy az egyben megőrizte formáját, sőt a CLA vonalait idéző formatervével egyszer már kiváló aerodinamikai tulajdonságairól is tanúbizonyságot tett a napokban. Mégis, a számok alapján a nálunk piacra kerülő szedán 2729 mm-es tengelytávja 6 centiméterrel kisebb, mint a kínai piacosé.

Az ajtót kinyitva, az utasteret vizsgálva sem érhet minket meglepetés, hiszen a megszokott Mercedes belteret kapjuk; felszereltségtől függően persze kedvünkre változtathatjuk karakterét. A kompakt méretet tekintve félő volt, hogy ezt majd az utasoknak jutó hely terén kell megfizetnünk, viszont a Mercedes állítása szerint az új A-osztály kategóriaelsőnek számít a fejteret illetően.
Hirdetés


Természetesen a Mercedes a legolcsóbb és legkisebb méretekkel rendelkező négyajtósából semmit nem hagyott ki, így megkapjuk majd az MBUX infotainment rendszert és mindenféle vezetéstámogató illetve biztonsági funkciókat is. Az erőforrások palettája piactól függően változik, de itt Európában egyelőre egy A 200 jelű, 163 lóerős, turbós benzinmotor, valamint egy A 180d 116 lóerős dízel közt tudunk választani. Természetesen a jövőben nem kizárható, hogy lesznek más rendelhető motorok is, és eddig még AMG verzióról sem esett szó.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?