Fehér vagy fekete, mindkettő matt finis. Fényezés helyett azonban csak fólia
Némi magyarázatra szorul a Mercedes DR 520 elnevezése. Születésekor ez egy C 63 AMG volt, amelyet aztán Angliában, az ottani forgalmazó unszolására egy kicsit megerősítettek. A teljesítménynövelő kúra után az eredmény 520 lóerő volt, amihez hozzácsapták az angol dyno rated, azaz próbapadon mért kifejezés két első betűjét. A lóerők számának gyarapodása mellett a newtonméterek se maradtak le, a 6,2 literes szívómotor 650 Nm-es maximuma jóval több, mint elegendő. Utóbbi már csak abból is látszik, hogy a limuzin esetén 4,1 másodperces 100-ra gyorsulást tesz lehetővé, a kombi ennél lassabb, de csak hajszálnyival: esetében 4,2 másodperc a vonatkozó érték. Szinte természetes, hogy ekkora teljesítményű autót nem szabad csak úgy szabadon száguldozni hagyni, ennek megfelelően az elektronika vet véget a gyorsulásnak. Mivel azonban nem gyári autóról van szó, itt 300 km/h az elérhető maximum.
Belül is exkluzív környezet fogadja a húsz szerencsés tulajdonost. Kellenek a jó fényszórók, a hatvan lóerővel nagyobb teljesítmény örömére csak 300-nál szabályoz az elektronika
A megfelelő körítésről gondoskodik az AMG Performance Plus csomag, amely extra méretű fékeket tartalmaz. Jobb, ha van valami, ami képes legyőzni a kovácsolt dugattyúkkal, egyedi hajtókarokkal és főtengellyel rendelkező V8-as motort. A DR 520-ast csak egy helyen, a Brooklands versenypályán felépített Mercedes-Benz Worldben lehet megvásárolni, ahol aztán rögtön ki is lehet próbálni az autó tudását. A közutakon is feltűnő lesz az autó, hiszen matt fehér vagy matt fekete fóliabevonat teszi különlegessé a karosszériát. Ahhoz képest, mekkora teljesítménynövekedést értek el, nem is tűnik drágának az autó, mindössze 9995 fonttal kell többet fizetni érte, mint egy normál C 63 AMG-ért.