Az új Q7 inkább csak egy erős frissítés, minthogy teljesen új generáció, ám így is rengeteg komoly változást láthatunk a 2015-ben bemutatott, hatalmas, prémiumkategóriás SUV modelleken. Új a hűtőrács és a lökhárító, mindkettő az Audi új, lekerekítettebb dizájnvilágát követi, a LED főfényszórók viszont nem csak látszatra újultak meg. A lézeres HD Matrix lámpatestek komoly előrelépést jelentenek a korábban sem gyenge LED egységekhez képest. Alapáron járnak még a 19 colos könnyűfém felnik, az alumínium tetősínek és a tolatókamera a parkolóasszisztens plusz csomaggal. Az extrák közt három új karosszériaszín és rengeteg külső-belső dekorelem is megjelenik, a feláras felnik pedik akár 22 colosak is lehetnek.
A beltérben a legfontosabb újítás az infotainment rendszerben keresendő, innentől harmadik féltől származó szoftvereket is támogat a Q7 és SQ7 modellek rendszere. Új vezetéssegítő rendszereket is kap az autó, innentől a sofőr előtti digitális műszeregységen jelennek majd meg a sávváltással és a követési távolsággal, illetve a többi környező járművel kapcsolatos információk is.
A hajtásláncok listájában ismerős erőforrásokat találhatunk. 231 vagy 286 lóerős teljesítményszinttel főszerepet kap majd a várható eladások terén a 3,0 literes dízelmotor, a benzines V6 opció 340 lóerős lesz, a csúcsmodell SQ7 pedig gy 4,0 literes V8 elrendezésű erőforrást kap 507 lóerővel. Az SQ7 továbbá fekete külső dekorokat, ovális kipufogóvégeket, illetve sportosabb lökhárítókat is kap a 4,1 másodperces 0-100 sprint mellé. Bár a hazai árakat még nem tudni, a 2024-es modellként megjelenő, frissített Q7 és SQ7 variánsokat 79 300 eurós indulóárral forgalmazzák majd Németországban, ami nagyjából 30,6 millió forintnak felel meg.