A Ford Mustang Mach-E tavalyi legnagyobb újdonsága az árcsökkenés volt, idén viszont műszaki téren érkeznek komoly újítások, legalábbis az Egyesült Államokban. A legfontosabb újdonság a hatótáv: a 72 kilowattórás akkuval szerelt, hátsókerekes belépő változat 402 kilométert, a 91 kilowattórás akkuval szerelt összkerekes 450 kilométert, a nagyobb akkus, hátsókerék-hajtásos változat pedig 515 kilométert képes megtenni egy töltéssel. Javult a villámtöltés ideje is, innentől a 10%-ról 80%-ra töltéshez mindösszesen 32-36 percre lesz szükség, az akkucsomag méretétől függően.
Mivel ez még csak az amerikai modell frissítése, ezért a 0-60 mérföld/órás gyorsulással dicsekszik a gyártó, ami 3,3 másodpercre esett vissza a Performance Upgrade csomagos Mach-E GT esetében, így a Tesla Model Y Performance és a Porsche Macan 4 Electric is alulmaradna egy gyorsulási versenyben a számok alapján. A frissített Mach-E a tengeren túl már rendelhető, ám arról még nem érkezett hivatalos információ, hogy Európában mikor válik elérhetővé a minden téren jobbá varázsolt változat.