Még erősebb, 769 lóerős lett a Pagani Huayra
Pagani Huayra BC: 20 példányban, 769 pacival, 2,3 millió euróért
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A jó lehet még jobb - ezt vallja a Pagani is, ezért most elkészítette a Huayara még erősebb változatát, amit szolid 2,3 millió euróért ad.
Március 1-jén, a Genfi Autószalonon debütál majd a legújabb Pagani, a Huayra BC, azaz Benny Caiola, de már most csorgathatjuk a nyálunkat a mindössze 20 példányban készülő, nem mellesleg 2,3 millió euróért, azaz 713 millió forintért kínált csodagép fotóira.
A teljesítményfokozás és a tömegcsökkentés mellé aerodinamikai optimalizálás is jutott, a tető kivételével mindegyik karosszériaelem kapott egy kis módosítást. További fontos változás, hogy az Xtrac által fejlesztett és szállított hétfokozatú automata váltó karbonszálas szinkrongyűrűket, elektrohidraulikus aktuátorokat kapott, így a váltó tömege is 40%-kal apadt, a kapcsolási idők feleződtek, 150-ről 75 milliszekundumra csökkentek.
Menetdinamikai adatokat egyelőre nem közölt a Pagani, de azt tudjuk, hogy az eddigi Huayra is 3,3 másodperc alatt ért 100 km/órára, talán lesz egy-két tizednyi javulás, de ha nem az sem tragédia, a kivitel kellően különleges, állítólag már el is kelt az a 20 példány, ami összesen készülni fog a modellből.
Artissimo! Meg tobb kep: http://www.speedhunters.com/2016/02/getting-loose-in-the-pagani-huayra-bc/
Csalfanak: arra en is kivancsi lennek hogy megy a cegnek. Ugy tudom ok csinalnak mindent, a carbont, futomuvet, mindent ok dizajnolnak, CNC-nek Horatio ur izlese szerint. Nem keves penz megy el igy a dizajnra, de meg itt vannak, szoval valamit jol csinalhat.
Kíváncsi lennék, vajon hogy megy ennek a cégnek, hiszen a nagy nevek árnyékában(Lambo, Ferrari, Porsche, Bugatti, Aston, Jaguar stb.) nem lehet könnyű megszólítani a vevőket. De ha azt nézzük, nagyon sok kis manufaktúra működik szerte a világban, és bár néha egy-egy csődbe megy vagy tulajdonosváltáson megy keresztül, a többség már jó ideje, sőt évtizedek óta működik. Erről a britek sokat tudnának mesélni.