Négyüléses és négyajtós a japán GLM újdonsága, mégsem férhet hozzá kétség, hogy sportkocsi. Az első ajtók előre és felfelé, a hátsók hátra és felfelé nyílnak
Nem véletlen a hasonlóság a
Párizsi Autószalonon kiállított GLM G4 EV és a 2009-es Savage Rivale Roadyacht GTS tanulmány között, amely megvalósulás nélkül tűnt el a süllyesztőben. Csak a Green Lord Motors, azaz a GLM látott benne fantáziát, bár ők is kidobták belőle a Corvette-féle V8-ast, hogy két villanymotorral pótolják a hajtásra szánt ménest. Az 536 lóerős összteljesítmény és az 1000 newtonméteres nyomatékáradat 3,7 másodperces százas sprintidőre és 250 kilométer/órás végsebességre elég.
A GLM G4 EV-be pakolt akkumulátor-csomag legfeljebb 400 kilométeres hatótávolságot tesz lehetővé
A Savage Rivale összetett tetőmechanizmusa helyett a GLM G4 hagyományos merev tetőt kapott, az ajtók nyitásmódja viszont megmaradt. Az autó jövője egyébként éppúgy kérdéses, mint elődjéé, amelyből kifejlődött, bár manapság azért egyre nagyobb igény mutatkozhat az efféle elektromos hajtású különlegességek iránt. Nyilván a GLM-et 2010-ben alapító ex-Sony-vezér,
Nobuyuki Idei is ebben bízva döntött a GLM G4 EV párizsi bemutatása mellett.
Kellően különleges a beltér és annak megközelíthetősége is