Még egy frissítést kapott az Opel Insignia Kínában

Buick Regal néven tovább él a General Motors családi szedánja, íme a legfrissebb változat!

Modernebb alapokat keleten sem érdemelt a 2017 óta futó Insignia generáció, ám egy újabb frissítéssel azért még kitolja az életciklusát a General Motors Kínában.

Amerikában és Ausztráliában 2020-ban, Európában pedig 2022-ben tűnt el a kínálatból a Z18 kódnevű, második generációs Opel Insignia, amelyet Holden Commodore és Buick Regal néven is forgalmazott a General Motors. Esetünkben a Buick változat az érdekes, hiszen Kínában a mai napig életben tartják az immáron 8 éves szedánt. Tavaly ráadásul kapott egy megkérdőjelezhető első lökhárítót is a népköztársaságban, ám úgy tűnik, hogy ebből részben visszatáncol a General Motors. Most ugyanis a GS változat ráncfelvarrásán nyomát sem látni a hatalmas hűtőrácsnak, látszólag visszatértek a gyökerekhez a sportosabb Regal esetében. Komoly műszaki újdonságokra azonban nem kell várni, a műszerfal szinte teljesen ugyanaz, mint amivel Európában búcsúzott az Insignia. A tech-kütyük terén a lemaradás viszont jelentős hátrány a kínai piacon, így kérdéses, hogy milyen számokat produkál majd a frissített változat. Erőforrások terén sincs túl sok meglepetés: az új Regal GS Kínában kizárólag a turbófeltöltős 2,0 literes, négyhengeres motorral érhető el, amely 169 és 237 lóerős változatban kapható. Egyes helyi források szerint a Regal felfüggesztésébe is belenyúltak a kínai GM kínai mérnökei, illetve egy új Brembo fékcsomag is az alapfelszereltség részeként szerepel az árlistában. Jó eséllyel a jelentős, egyes források szerint akár 49 százalékos árengedmények ellenére sem ez a frissítés juttatja majd a kínai autópiac élére a General Motors szedánját, ám már magában a tény is érdekes, hogy ezt a korosodó technikát még mindig életben tartják. Főleg Kínában, ahol a vevők még érzékenyebbek az ilyesmire.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?