Még egy erősebb Renault Mégane RS – sajnos csak a briteknek

275 lóerős a Renault Mégane RS angol búcsúszériája

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az angolok tudják, hogy a Renault sportos márka. Az egyik legjobb hot hatch, a Mégane RS náluk megint kapható 275 lóerővel, búcsúzóul.


Megerősített hír, hogy a kémfotókon már látott Renault Mégane IV már a szeptemberi Frankfurti Autószalonon dobogón lesz. Az túlzás, hogy a briteket ez nem érdekli, de nekik a saját piacukra szabva van más örömforrásuk. Az angolok ugyanis imádhatják a közutakon is legálisan használható, relatíve olcsón elérhető sportkocsikat. A hot hatchek legnagyobb felvevőhelye emiatt a szigetország, ahol némi túlzással élve falunként jut egy versenypálya is. Mi meg csak irigykedhetünk, a már ismert 265 lóerős Mégane RS helyett ők ugyanis novembertől a Trophy 275 lovas motorjával kapják meg a kocsijaikat, változatlan áron.
Hirdetés


Sőt, rögtön két változat is elérhető a felerősített búcsúszériából, a 275 Cup-S és a 275 Nav. Az előbbi az olcsóbb, pedig ő a keményebb. Alapból 250 lóval gazdálkodhat a sofőrje, a teljesítmény a Sport gombbal emelkedik 275 lóerőre. Alap hozzá a Cup futómű önzárú differenciálművel, de a pályateljesítménye Akrapovic kipufogóval, Michelin Pilot Sport Cup 2 gumikkal és állítható Öhlins gátlókkal fokozható. Ára 23 935 font, azaz 10,2 millió forint. A 275 Nav változat sem gyengébb, csak az úgy van hangolva, hogy alkalmasabb legyen a mindennapi közlekedéshez. Gyárilag 18 colos kerekekkel és sport futóművel jön, de hozzá is meg lehet rendelni a Cup csomagot. Hozzá járnak az automata lámpák, a kétzónás klíma, a kulcs nélküli rendszer, a tolatókamera, a krómdíszek, a hifirendszer és az R-Link2 fedélzeti navigációs és multimédia rendszer is. Ezt Angliában 25 935 fontért adják, ami átszámolva 11 millió forint.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?