Még drágább lett a legdrágább Suzuki
Nem szerénykedtek a Suzukinál, nagyot emelkedett az Across ára
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Sajnos nem csak a Toyota RAV4 átemblémázott változata drágult. A Suzuki árlistáját megnézve mindenhol emelkedést látunk.
Suzuki 2021-es árváltozások a kedvezményes alapárakkal
2020-as árak (Ft) | 2021-es árak (Ft) | |
Suzuki Across 2.5 Plug-In Hybrid E-CVT E-4WD GLX | 18 500 000 | 19 300 000 |
Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 48V 6MT 2WD GL | 5 290 000 | 5 600 000 |
Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 48V 6MT 2WD GL | 5 290 000 | 5 560 000 |
Suzuki Swift 1.2 Hybrid 12V 5MT 2WD GL | 3 990 000 | 4 260 000 |
Suzuki Swift Sport 1.4 Hybrid 48V 6MT 2WD | 6 790 000 | 7 240 000 |
Suzuki Ignis 1.2 Hybrid 12V 5MT 2WD GL | 3 945 000 | 4 260 000 |
Suzuki Swace 1.8 Hybrid CVT 2WD GL+ | 8 090 000 | 8 440 000 |
Szeretem a Suzukit, mert volt nekem is, de ha 19-20 milliót adnék kocsira, tuti nem Suzukit vennék. Akkor már inkább az eredetijét a Toyotát venném, akkor is, ha egy kicsit drágább.
Egyáltalán nem tudok olyan élethelyzetet elképzelni, ahol prémium-kategória-árban Suzuki-t vegyen valaki.
Suzukit azért szerettem, mert olcsón nagyon jó minőséget kaptam. Most ahogy látom az árakat, nem biztos, hogy megkapom olcsón.
Toyota gyárban készül, Toyota alkatrészekből, Toyota dolgozók által.
3 hónap alatt elment belőle 1200 darab :
https://carsalesbase.com/europe-suzuki-across/
3 hónap még rövid időszak, kezdeti időben a teszt- és bemutatóautók kiszállítása történik, szokott olyan lenni h előírják kereskedéseknek hogy adott modellből kell hogy rendeljenek.
így hogy ez lényegében egy árban van az eredeti emblémás donorral, erősen kérdőjelessé teszi, mert később suzuki emblémával nem fog annyit érni, és keresni se fogják annyira, hiába uaz az autó.
nem is szánták ezt másnak mint suzuki CO2 flottaátlag redukáló projektnek, arra kellett ez.
hogy trollkodjak egy kicsit, ennyiért 3.0 TDI Touareget is adnak, ami erősen más liga. 🙂
suzuki nagyon bátran áraz, értem én h technikailag jók, de hogy egy kis nyomi ignis 4,26-tól induljon ami össze nem vethető az európai kiskategóriás autókkal méretben, hát.. erős…
A tesztautókat is eladják a kereskedők, valamint minden autóeladásban benne vannak azok is. Vizsgáld meg a Suzuki emblémás autók értéktartását, lesz meglepi.
“ennyiért 3.0 TDI Touareget is adnak, ami erősen más liga”
Egyrészt nem vágom, hogy miben erősen más liga, másrészt nem a Touareget nem győzi gyártani a VW, hanem a RAV4 PHEV-et a Toyota…