Még brutálisabb lett a Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8: terepjáró versenypályára
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Frankfurtban mutatkozik be a száguldásra termett nagy terepjáró, azaz a legfrissebb Jeep Grand Cherokee SRT8.
A nagyobb teljesítménynek megfelelően 146 százalékkal fokozták a karosszéria torziós merevségét, az új Select-Track aktív futóműnek köszönhetően pedig minden idők legjobban kezelhető Jeepjeként jellemzi újdonságát a Chrysler. Ekkora lendülethez már rendes fékeket is illik felszerelni, az SRT divízió által kiválasztott elöl hat- hátul négydugattyús Brembók százas tempóról 35 méteres fékúttal állítják meg a monstrumot, ami szintén nem jellemző ekkora autók esetében.
Az SRT8 három centiméterrel ül közelebb a földhöz, mint a normál Grand Cherokee. Újdonság a karosszéria színére fújt, fekete rácsozatú légbeömlő. Mélyen húzódik a lökhárító, hátul pedig spoiler és sportkipufogó színesíti a megjelenést. Az utastér teljesen versenyautós hangulatú, ami a vágott aljú kormánykeréknek, hasított bőr borítású kagylóüléseknek, és a karbonbetéteknek köszönhető.