Még a győri második generáció előtt is megújul az Audi Q3
Hajszálnyi módosításokat kap az Audi Q3, Párizsban látható lesz
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Benne van a korban, hiszen 2011-ben érkezett az Audi Q3. Második generációja két év múlva, győri gyártással várható, addig a mostani fut, néhány módosítással.
Lesz hazai gyártású Audi szabadidő-autó. Örülhetnek majd a rendőrök, hiszen miként A3 Limousine-t és kecskeméti Mercedes-Benz B-osztályt is kaptak - jócskán - a szentgotthárdi Astrák után, egyszer majd akár Audi Q3-ast, azaz négykarikás kompakt szabadidő-autót is kaphatnak. Odébb azonban a győri gyártású Audi Q3 megjelenése, az a modell jelenleg még fejlesztés alatt áll, ahogyan hozzá a győri üzem is. Hogy a vevőknek azért üde modellként kínálható legyen a 2011-ben érkezett és 2014-ben, valamint 2015-ben is frissített kompakt SUV, most, azaz a 2016-os Párizsi Autószalonra is kap némi frissítést.
Módosulnak a lökhárítók, amelyek természetesen az S line kivitel esetén eleve különböznek, de mostantól elérhető lesz egy S line competition verzió is, ami persze leginkább nevével és dizájnjával versengő. Az immár - verziótól függően - ezüst mellett akár szürke vagy fekete színben is pompázó hatalmas elülső hűtőmaszkon és az átrajzolt szélső - kamunak tűnő - légbeömlőkön a karosszéria színével egyezőre fújt műanyagelem fut keresztül. Van egy új szín is, a „Camouflage green”, ami talán épp zöld árnyalatát maszkolja, hiszen az újdonságot mutató sajtófotókon látható autó inkább sárgának tűnik. A korábbi „Tundra-barna metál” árnyalattól közben búcsúzniuk kell a vevőknek, akik már most leadhatják megrendelésüket. A hengerlekapcsolással spórolásra is képes Q3 1.4 TFSi (150 LE) alapverzió 8,059 millió forintról startol, benzinesként még 2,0 literes (180-220 LE) TFSi, dízelként ugyancsak 2,0 literes (120-150-184 lóerős) lehet a Q3. Az RS Q3 2,5 literes benzines, természetesen turbós, alaphelyzetben is S tronic (duplakuplungos automata) és itt Haldex rendszerű quattro összkerékhajtású, 340, performance csomaggal azonban 367 lóerős, úgy már 16,72 milliós alapárú. Természetesen az új arcú Q3 is látható lesz a sajtónapjaival e hónap végén nyíló Párizsi Autószalonon.
Benne van a korban?!
A Q5ös 2008 óta küzd és még sehol az utód, pedig egy éve mutatták be a kémfotókat ([url]http://autossagok.blog.hu/2015/10/06/uj_q5_kemfoto[/url]).
A 2006-os A5ösnek most érkezett az utóda, ami ráadásul alig különböztethető meg az amúgy remek kifutó modelltől.
Lesz olyan modell amit 10 éven belül lecserélnek? 🙂
Marha nagy bajok vannak a VW csoport táján dízelbotrány nélkül is….