A 2022-es modellévű Macan szája nagyobbnak tűnik, ami a GTS esetében hatványozottan igaz, itt a fekete műanyagtengert nem töri meg fényezett elem
Kevesebb verziót, de több lóerőt hozott a Porsche Macan frissítése. A modellt még 2014-ben mutatta be a Porsche, de a mai napig olyan siker övezi, hogy még egy ideig biztosan a kínálat része marad. A formát annak idején olyan jól eltalálták, hogy még most sem kellett érdemben hozzányúlni. Az egyetlen változást az autó elején kell keresni, itt a hűtőrácson módosítottak, a csúcsverzió esetében hatalmas fekete mosolyt növesztett a Macan, a másik két kivitelnél fényezett elemek csökkentik a fekete túlsúlyt
A sofőr a 911-es kormányába kapaszkodhat, a fizikai gombok száma is csökkent a frissítéssel
A frissítés után Macan, Macan S és Macan GTS trióból válogathatnak a vevők, a Turbo távozott a kínálatból. A legerősebb verzióban 2,9 literes V6-os dübörög immár 440 lóerővel, a 0-100-as adat 4,3 másodperc, a végsebesség nem a politikailag korrekt 250, hanem 272 km/h óra. A Macan S ugyanezzel az erőforrással készül, de enyhén visszacsavart teljesítménnyel. A középső szinten 380 lóerő és 4,6 szekundumos gyorsulás jár, a végsebesség 249. Az utónév nélküli Macan lakossági kétliteres négyhengerese is erősebb lett, így most a minimál verzió 265 lovas, de ezzel is 6,2 s alatt van százon, ami szinte minden élethelyzetre elegendő.
Az első adaptív futómű 10%-kal lett keményebb, hátul 15% ugyanez az érték
A mérnökök a beltéren is módosítottak, kevesebb lett a fizikai gomb, de nőtt az érintőképernyőn elérhető funkciók száma. A Macan eddig is az egyik legélvezetesebben vezethető SUV volt a piacon, ami vélhetően ezután sem változik, viszont megkapta a 911-es kormányát, ami elég menő. A következő generációban már olyan úri huncutság, mint benzintank nem valószínű, így aki valódi V6-os hangot szeretne, az jobb, ha minél előbb befizet egy Macanra.
A következő generáció esetén már elektromos hajtást rebesgetnek
Nocsak, a német mérnökurakat megihlette az alapfelszereltségű Dacia Sandero fényezetlen fekete lökhárítója? A profit margin nagy úr…