Még nem látjuk, de tudjuk, hogy négyüléses utastérrel is kapható lesz a modellfrissített, géptetején extra légbeömlővel felvértezett csúcs-GT, a bitang MC Stradale
A Maseratinak ki lett adva az ukáz, hogy muszáj növelnie az eladásait, ergo minden módon igyekszik a vevőkör kedvében járni. Az újdonságok (kész Quattroporte luxuslimuzin, hamarosan érkező Ghibli szedán és Kubang szabadidő-autó) mellett tehát a korábbi modellek is frissülnek, Genfben például bemutatkozik a szigonyos márka faceliftes GranTurismo MC Stradale kétajtós, azonban már nem csak kétszemélyes sportkocsija.
Miért is lehet szükség a négy, azaz 2+2 ülésre? A hátsó traktus ugyan nyilván szűkös, de a széria bukókeret nélkül gyerkőcöknek már elég tágas, és ők inkább élvezik majd a továbbra is 460 lóerős és 520 Nm nyomatékú, 4,7 literes szívó V8 szenzációs hangját és erejét, mintsem nyűgösen panaszkodjanak a lapos tető és a nehézkes ki/beszállás miatt...
Az utcai versenyautót imádó apunak-anyunak végre lesz hová ültetni a srácokat
A szuperkupé váltója 6 fokozatú szekvenciális, a kerámiatárcsás féket a Brembo szállítja, a végsebesség 300 km/óra feletti, míg 100 km/órás tempóra 4,5 mp alatt gyorsul a GranTurismo-sorozat csúcspéldánya. Újdonság a szénszálas gépháztető, illetve a 20 colos kovácsolt könnyűfém felni, a nem annyira fontos árról még nincs információ.