Aligha tűnik szükségesnek frissíteni az Ioniq 5 modellt, hiszen annak ellenére is egy koncepcióautónak tűnik, hogy már 3 éve sorozatgyártásban van. Éppen ezért a frissítés sem radikális, a legnagyobb újdonság egy új felszereltségi szint, az N-Line, ami a nem N modelleken jelent majd sportosabb külsőt. Természetesen a hétköznapi Ioniq 5-ösök dizájnja sem marad érintetlen, a lökhárítók változnak, illetve megjelenik a hátsó ablaktörlő is, ami eddig csak az n modelleken volt jellemző.
A beltérben is óvatosak a változások, ám a Tucson frissítéséhez hasonlóan több lett a gomb a műszerfalon és környékén. Az ioniq 5 esetében ez gyakran használt funkciók gyorsgombjait jelenti, többek között az ülésfűtés, a kormányfűtés és a parkolóassziszens is azonnal elérhető. A vezeték nélküli telefontöltés is jobban szem elé került, illetve a klímavezérlőt és a kormányt is átdolgozták a mérnökök. A már említett N-Line változatban mindezt sportülésekkel és fekete tetőkárpittal is megfűszerezték.
Minden felszereltségi szinten új az infotainment rendszer, amely innentől távolról frissíthető, továbbá 8 légzsákkal, frissített biztonsági rendszerekkel, megerősített ajtókkal és B-oszlopokkal, valamint jobb hangszigeteléssel is javítottak a modellen. További érdekesség, hogy nőtt az akkucsomag is, a hétköznapi változatok is megkapják a 84 kWh kapacitású egységet, ami eddig az N modell sajátossága volt. A frissített Ioniq 5 már ebben a hónapban elérhetővé válik Dél-Koreában, ám a nemzetközi piacokra csak később vezetik be, várhatóan még idén megérkezik majd hozzánk is az újdonság.