A Volkswagen Tiguan sportos változataként is értelmezhető Terramar indulóára itthon a vártnál kedvezőbben alakul
Augusztus 3-án leplezte le a Cupra Barcelonában a legújabb modelljét,
a helyi versenypályáról elnevezett Terramart, amelyet mint ismert a győri Audi üzemben fognak gyártani. Még a premier idején elárulták a németországi árat, amely 43 020 euró, vagyis forintba átszámítva szűk 17 millió. Azóta a magyar konfigurátorban is megjelent a modell, viszont az indulóár valamivel barátibb, ugyanis a Terramar neve mellett 14 985 800 forint szerepel. Ennyi pénzért az 1,5 literes, négyhengeres motorral szerelt, 150 lovas lágy hibrid verziót lehet hazavinni az alap kék fényezéssel.
A VZ kivitel jóval borsosabb vételárral érkezik
A Terramar VZ jelentős ugrást jelent, hiszen ez 20 407 210 forinton nyit Magyarországon. Ehhez többféle hajtáslánc is elérhető: a legcombosabb, 272 lovas konnektoros hibrid 22 592 030 forinttól konfigurálható, viszont rengeteg extra kérhető az autóba. Ilyen például az Akebono Performance fékrendszer 969 010 forintért, vagy épp a matt szürke árnyalat 982 980 forintért. A panoráma napfénytetőért további 451 ezer forintot kérnek el, míg a számos vezetéstámogatót magába foglaló Intelligent Drive csomag 364 ezerrel dobja meg a vételárat. Ha a vásárló HUD-ot és "okos" navigációt is szeretne a Terramarba, akkor a Digital Drive csomagot kell bepipálnia a konfigurátorban, amely további 348 ezer forinttal vékonyítja a pénztárcát. A különböző feláras extrákkal és a plug-in hibrid hajtáslánccal a végső összeg könnyedén 27 millió forint fölé kúszhat.
Szűk 15 millió forintról indul itthon a Terramar, de egy fullextrás modellért akár 27 milliót is elkérhetnek