Máris átdolgozta a Ford az amerikai Mondeót, azaz a Fusiont
Ford Fusion facelift: így frissülhet majd az európai Mondeo is
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A megkésett Ford Mondeo amerikai változatának ráncfelvarrása elég jól sikerült. Kérdés, hogy mit fog ebből látni a mi kontinensünk.
A Ford felfrissítette a Mondeo tengerentúli ikertestvérét, a Fusiont. A Fusiont más hajtásláncokkal és felszereléssel, de azonos műszaki alapokkal és az európaiéval megegyező stílusban gyártja a Ford. A Fusion viszont már nagyon nem új, hiszen 2012 óta lehet kapni, így megérett egy ráncfelvarrásara. A Mondeót 2014-ben mutatták be végre, de közben a Fusion miatt a külsejét már rég ismertük. Ezt a hátrányt a belga gyárbezárás és a cég bénázása okozta. Most viszont ott a kérdés, hogy mi az európai Ford terve? Vajon hamarosan átveszik a módosításokat, vagy később egy egyedi dizájnt adnak az átdolgozott Mondeónak?
Az új Fusiont elnézve a Ford talán végre megszabadulhat az Aston Martintól lopott kölcsönvett hűtőmaszkformától. A tervezők látszólag elkezdhettek valami kevésbé bumfordi és egyedi megoldásban gondolkozni. Az eredmény egy filigránabb és maibb forma. Átdolgozták a fényszórókat, de az új vonalak a lökhárító alján és a ködlámpánál jóval feltűnőbbek. Már LED-es a ködlámpa, és az orrhoz hasonlóan a hátsórészen is van újdonság. Ezen kívül az amerikai változatot lehet már sportosra hangolt összkerekes, 3.7-es V6-os kivitelben is kérni. Ilyen változat Európában ma már elképzelhetetlen, viszont előbb-utóbb viszont mifelénk is elérhető lesz a legfrissebb Sync 3 fedélzeti rendszer. Hogy mikor, az még kérdés, mert idén már biztos nem nyúlnak az európai Mondeóhoz.
Nyilván az Amerikai Fusion egy teljesen más kategória mint az Európai.De az egyik legmegbízhatóbb kis autóm volt a Fusion európai változata. 7 év alatt csak és kizárólag a hivatalos szervizekre kellet hordanom az autót és 170 E km után kellett fék tárcsát és betétet cserélnem.Persze lehet,hogy Amerikai testvére ennél különb megbízhatósági adatokat is tud produkálni.Lehet,hogy sokan megborzadnak eme hírek hallatán, de számomra egy Japán vagy Német konkurens sem tudta eddig űberolni a Ford megbízhatóságát !Ha mindenféle frissítés pozitívumot jelent a cégnél, akkor a Ford verhetetlen lesz hosszú ideig a piacon.
Hat itt a nagyvizen tul igazan nem nagyon buziljak mar az autokat a kozepkoruak sem szeretjuk a szep jarmuveket de kulonosebben semmi mas mint egy szukseglet. Ha rendben vannak az anyagiak akkor megvehetel majd nem barmit a normalis auto kinalatbol minden nehezseg nelkul. Csak akkor tunik fel hany jarmuve is van a csaladban amikor meg jon a biztositasi szamla a ketyerokre.
viszont előbb-utóbb viszont
Cadillac CTS V6 benzin – főhajtás és respect az úriembernek.
“Nem nagyon fűztek hozzá véleményt.”
Lehet, hogy egyszerűen nem érdeklik őket az autók – nekik ezek csak az A-ból B-be való eljutásra vannak. Egy 60 körüli házaspárról amúgy sem gondolnám, hogy nagy autórajongók lennének. Ettől még szerintem az átlag é-amerikai biztos egy diszkrét mosollyal nyugtázná az európai Fusiont.
Ha hiszed ha nem nyáron voltak nálunk látogatóba Kanadából rokonok. 60 körüli házaspárról beszélünk Az úr egy Cadillac CTS V6 benzinnel jár ,a hölgy pedig az új mondeoval (2literes turbó benzin). Hozzá tette hogy neki csak kisebb autója van :). Utána én is megmutattam hogy európában hogy néz ki a Fusion. Nem nagyon fűztek hozzá véleményt.
Mr. Chin is kísérletezgetett a témában. Kicsit európai, kicsit amerikai, de nem rossz:
[url]http://www.theophiluschin.com/?p=1981[/url]
Ha az amerikaiak tudnák, hogy néz ki az európai Fusion, szerintem rögtön megjelenne az arcukon a 🙂
[url]https://www.google.hu/search?q=european+ford+fusion&client=opera&hs=VNO&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyjs_c1KTKAhWDDSwKHeVtADgQ_AUIBygB&biw=1152&bih=767[/url]