A Porsche Taycan puttonyos verziója a hírek szerint 2021-ben érkezik, ám a ferdehátú változat még az idén a kereskedésekbe kerülhet. A Cross Turismo névre keresztelt kombi a képek tanúsága szerint az első ajtók vonaláig megegyezik a Taycan ötajtós ferdehátú verziójával, csak attól hátra lesz különbség a két modell között pont úgy, mint a Panamera és a Panamera Sport Turismo esetében. A Cross Turismo hosszabb tetőt és más hátsó ajtókat kapott a praktikum növelése érdekében, bár valószínűleg nem ez az elsődleges szempont egy ilyen modell esetében. Várhatóan háromféle teljesítménnyel érkezik majd a modell és választható lesz hátsó- és (virtuális) összkerékhajtással is.
A pontos teljesítményadatokat egyelőre titkolja a gyártó, annyit azért elárult, hogy a kétmotoros változat (egy elöl, egy hátul) több mint 600 lóerős lesz, ami hasonló a Tesla Model S P100D teljesítményéhez. Gyorsulás terén a Porsche alulmarad a Teslával szemben, a német elektromos autónak 3,5 másodpercre van szüksége, hogy elérje a 100 km/h-át, a Teslának egy kerek másodperccel kevesebb idő kell ehhez, ám a Porsche hangsúlyozza, hogy az ő modelljük durva használat esetén sem tilt le. A pusztán hátsókerékhajtású Taycan 2020-ban érkezik, körülbelül 450 lóerővel. A lítium-ion akkumulátorokat az LG szállítja, a Porsche ígérete szerint a hatótáv 311 mérföld lesz, ami 500 kilométernek felel meg. A Taycan feltöltése nem lesz egy örökkévalóság, ugyanis 800 volttal is lehet majd tölteni, így a 80%-os töltöttségi szint kevesebb mint 15 perc alatt elérhető.
A Taycan valami újat is hozhat az elektromos autók világába, ugyanis a Porsche egy kisebb szabadidő-autót (Macan) is képes sportos attitűddel felruházni, az új modell akár a legjobb vezetési élményt nyújtó elektromos autó is lehet.