A megszokottnál vadabb és fürgébb a GR Yaris, a bevásárlóautók közül ez inkább a parkolóban driftelős fajta
A Yaris életében mindig is jelen volt a sportos vonal, a japán mérnökök sosem feledkeztek meg a forró változatról. A negyedik szériánál viszont tovább mentek, a mostani sportváltozat a legütősebb, de ezt is van hova továbbfejleszteni. A Kinto Factory eddig is kínált a GR Yarishoz optimalizáló csomagot, ami annyira megtetszett a gyáriaknak, hogy immár a Toyota szalonban is árulják a portékát, ami szoftveres téren módosítja az autót.
Nagy a kereslet a 272 lóerős négykerékhajtású Yarisra, ami nem csoda, az előző generáció GR példányait is pillanatok alatt elkapkodták
A sportos törpe 1,6 literes háromhengeres turbómotorja 272 lóerős, miközben 370 Nm nyomatékot produkál, mindezt egy összkerékhajtással és 1110 kilós tömeggel megfejelve. A módosításon átesett GR Yaris Morizo Selection névre hallgató autók immár 390 Nm nyomatékkal bírnak, a személyreszabhatóságuk pedig jóval felülmúlja a gyárit. A csomag 27-féle vezetési módot ismer, ezzel külön-külön szabályozható a gázreakció, az összkerékhajtás nyomatékelosztása és a kormányzás. Ha a sofőr nem bízik abban, hogy megtalálja a megfelelő beállítást, akkor profik segítségét is kérheti. Ehhez csupán egy, a mérnökök által is ismert versenypályán kell körözni a Yarisszal, a begyűjtött adatok elemzésével pedig távolról testre szabják az autót, némi felár ellenében.
Ha három ajtót számolunk a jelenlegi Yarison, akkor elkezdhetünk gyanakodni, hogy ez bizony egy sportváltozat
Annak érdekében, hogy a korábban limitált szériában árult módosítások ne veszítsék el értéküket, a mindenki számára elérhető tuningcsomag nem tartalmazza az optikai kiegészítőket, így marad némi egyediség a korábbi vásárlók autóján.