Új a lökhárító, a fényszórók sötétek, a tükrök és a szélvédő kerete feketébe öltözött, így kicsivel frissebb a megjelenés
Különleges újdonságokkal érkezik a Honda a 2020-as Tokiói Autószalonra. A január 10-12. között megrendezésre kerülő autós rendezvényen az új modellek mellet két idézőjeles újdonságot is kiállítanak. Az 1997-ben piacra dobott legelső Civic Type R-ből is porondra lép egy frissített kivitel, azonban a Honda S2000 is újra debütál.
A típus 1999 és 2009 között készült, a frissítés előtt kétliteres, után pedig 2,2-es erőforrás került a hátsókerékhajtáshoz
A klasszikus roadsterek sorát gyarapító nyitott Hondához finoman nyúltak a mérnökök, már ami a külsőt illeti. A japán gyártó kedvcsináló gyanánt ugyan csak egyetlen fotót tett közzé, ám azon is jól látszik, hogy új lökhárítót terveztek a S2000-hez, amivel könnyen frissebbé tehető az öregedő sportkocsi külseje. Az ütköző cseréje mellett sötétítettek a fényszórón, illetve feketében pompáznak a tükrök, de a szélvédő kerete is fekete, ami jól megy a fehér karosszériához. A módosítások a tulajdonosok visszajelzései alapján készültek, akik úgy tűnik, hogy nem voltak teljesen elégedettek a futóművel és az audiorendszerrel, mivel ezeket is módosította a Honda.
A futóműben is találtak még potenciált, így az audiorendszerrel együtt az is frissült, a tulajdonosok visszajelzése alapján történt a frissítés
A koros Hondát nem csak a növekvő élvezeti értéke miatt érdemes frissíteni, hanem az átalakításnak köszönhetően még többet érhet egy S2000. A konstrukció kiválóságát is dicséri, hogy a két évtizedes korhoz közelítő példányokért is legalább négymillió forintot kérnek, egy-egy fiatalabb (10-12 éves), kevés kilométert futott példány értéke pedig 10 millió forint körüli.
A típus átlagára 4 és 7 millió között van, bár ez vélhetően a jövőben még tovább fog nőni