Kicserélték a karosszériát az A oszlop előtt. Nem lett harmonikus a végeredmény
Egészen eddig a Chery Tiggo a korábbi Toyota RAV4 olcsó, kínai koppintásaként próbálta megvetni a lábát a piacon. Mostantól ez másként lesz, igaz csak részben, hiszen egy modellfrissítés keretében lecserélték a karosszéria A oszlop előtti részét. Itt egy hűtőrács, ott egy fényszóró, az egész megspékelve némi krómmal – európai szemel nézve nagyon kusza lett a végeredmény. Belül viszont egész emészthető a megjelenés, igaz az anyagminőségről nem lehet mit mondani a fényképek alapján, de ránézésre nincs nagy baj a műszerfallal. Mivel a Cherynek jelenleg csak egy, Euro 5-ös motorja van, ezt szerelik az európai példányok motorterébe. Az 1,6 literes, 150 lóerős benzines turbómotorral 10,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-s sebességre a kínai szabadidő-autó, szabványos átlagfogyasztása 7,7 l/100 km.
Hátul maradt a Rav4-koppintás karosszéria. A beltér viszont egész jól néz ki a fényképen