Már nem kell sokat várni a sorötös Audi TT RS-re és RS3-ra
Videó - sorötös RS Audik a Nordschleifén
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A 2,5 literes sorötös turbó biztosan tovább él. A TT és az A3 legerősebb változatait hajtó motor zümmög mindkét nürburgringi próbaautóban.
Korábban már láttunk egy videót, ahol az Audi RS3-as legújabb generációjával csapatnak a Nürburgringen. Most azért mutatunk meg még egyet, hogy mindenki meggyőződhessen, tényleg öthengeres lesz. Az ezúttal álcázott RS3 mellé csokorba adunk még egy TT RS videót is. A TT-ből még látszólag az előző generációt látni a videóban, de ne higgyünk a szemünknek. Közös bennük, hogy mindkettőt a 2,5 literes, öthengeres TFSI turbómotor fogja hajtani a jövőben is.
A kis RS-ek kapcsán meg kell jegyezni, hogy aki vezette őket, biztos nem csúfolja őket Golfnak. Az új generációnak az MQB padlóvázon kívül nem is lesz sok köze a népautóhoz. Hogy minden kellemetlen asszociációt elfeledtessenek, az Audinál úgy határoztak, hogy az ős quattro raliváltozatát is megjárt, legendás és ma is sikeres blokk tovább élhet bennük. Az előző RS3-ban és a TT RS-ben 340 lóerőt tudott, a TT RS pluszban meg 360 lóerőt. Az aktuális TT generációban viszont már a négyhengeres TTS is 310 lóerőt tud. Nem csoda, ha legalább 360 lóerősek lesznek a kis RS Audik. Heinz Hollerweger, a fejlesztést végző quattro GmbH főnöke egy interjúban pedzegette a 400 lóerős csúcskivitelt, és ha minden igaz, lesz RS3 szedán is.
Pedig ez az előző generációs TT…