A Plus Four 97%-ban teljesen új modell, még az acélvázat is alumíniumra cserélték, a kétliteres turbómotor fogyasztása is jócskán csökkent, a gyáriak szerint 7 literrel is beéri 100 kilométerenként
Nem lehet könnyű dolga a Morgan formaterezőinek, úgy kell teljesen megújítani egy-egy típust, hogy közben az archaikus külsőtől nem szabad eltávolodni. A tervezőknek sikerült teljesíteni a szinte lehetetlennek tűnő feladatot, az alkatrészek csupán három százaléka egyezik az elődmodellel, ennek ellenére leginkább csak a típus alapos ismerői fogják kiszúrni a változást. A gyártó is szeretné minél jobban hangsúlyozni, hogy itt bizony egy teljesen új modellről van szó, ezért névcsere is történt, a Plus 4 mostantól Plus Four néven fut.
Javarészt kézzel készülnek a Morganek, a belső finom anyagokkal és tradicionális megjelenéssel csábít a beszállásra
A Morgan – szinte már a hagyományokhoz híven – most is a BMW-től szerezte be az erőforrást. Az angol sportkocsigyártó történetében először kerül négyhengeres turbómotor a géptető alá, a kétliteres motor 258 lóerő leadására képes, a maximális nyomaték pedig 400 Nm. Az acél helyett merevebb alumíniumvázat használó sportkocsi 4,8 másodperc alatt éri el a százat, a végsebesség pedig hajat borzoló 240 km/h, de csak abban az esetben, ha nyolcfokozatú automataváltóval kérjük a Plus Four-t. Kéziváltó esetén 5,2 másodpercet kell várni a százra és nyomatékból is csak 350 Nm áll rendelkezésre, viszont a turbómotor számlájára írható, hogy sikerült 30%-ot faragni a károsanyag-kibocsátásból, bár ez a bolygó szempontjából kevésbe releváns, hiszen nem sok Plus Four koptatja majd a világ aszfaltjait.
Nyers vezetési élmény is jár az angol cég termékeihez, a brit sportkocsigyártás legszebb időszakában ragadt a Morgan
A régi külsőt modern technikával és egy jó adag vezetési élménnyel kombináló Plus Four ára átszámítva körülbelül 24 millió forint, amiért egy ritka, javarészt kézzel készült, az angol autógyártás fénykorát idéző modellel lehetünk gazdagabbak.
Nem kell 5-600 lóerő, elég egy könnyű karosszéria és 200+ lóerő, máris 5 másodperc körül ugrik százra