Már megint kiderült valami a Jaguar újdonságáról

Jaguar 4 literes fogyasztással

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Szórja a morzsákat a Jaguar PR-gépezete. Az új XE kasztnija 75 százalékban alumínium, s olyan takarékos dízel is lesz, hogy nagyon.


Premier szeptember 8-án Londonban. Ekkor mutatkozik be az az XE, amivel a Jaguar oda akar pörkölni a 3-as BMW, A4-es Audi, C-osztályos Mercedes prémiumtriónak, illetve hát nyilván inkább a németek vevőiből szeretnének minél többet elszipkázni a britek...
Hirdetés


Még amit megtudtunk, hogy az új generációs motorcsalád legtakarékosabb - négyhengeres - tagja gyárilag 4 literes vegyes fogyasztásra képes. A 75 százalékban alumínium kasztni alacsony súlyt, merevséget és így kiváló vezethetőséget is ígér.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.29. at 05:00
    Permalink

    Nem kettőből.

    Ha ez hülyeség, akkor nem vagyunk egy szinten. Az üzlet nem az amikor sok kicsi olcsó, gyenge minőségű dolgot árulsz, a prémiumban van a pénz. De nem győzködlek, csak teleszemeteljük az oldalt. Az autóról kéne beszélnünk, ami történetesen egy Jaguár (prémium márka volt). Nem egymást ócsárolni. Szóval én veled befejeztem mielőtt belelendülnénk.

  • 2017.10.29. at 05:00
    Permalink

    Már látom, te vagy itt a nagyokos, aki azt hiszi mindenkit meg tud győzni 🙂
    Nem kétséges, hogy ez volt a céljuk, és hogy ez üzlet. A stratégiai megmozdulás épphogy az új (Tata) befektetőket tükrözi. Ezt mondtam, látom megértetted.

    Miért csórózok? Honnan tudod, hogy nem egy csóró vagyok én is? Ez a szó nem az embert becsmérli, hanem a rendszert, de ebbe ne menjünk bele. Szólásszabadság van, és én annyit fejeztem ki, hogy én ezek után nem veszek Jaguárt, ami a váltás utáni, mert ócska, olcsó, kínai. Elég nagy a piac, van honnan választanom. Ha csak a lehetséges vásárlók fele ezt mondja, már nem érte meg. De lesz@rom mi lesz velük, mert elkurvultak.

  • 2017.10.29. at 05:00
    Permalink

    Legyél benne biztos, hogy megszondázták a piacot.
    Mit csórózol itt, ki vagy te, hogy ezt megengedd magadnak?
    Ugyanakkor az autógyártás üzlet, a részvényesek pont leszarják, hogy a Jaguar kinek ad el autót? A haszon a lényeg. Oda termel mindenki, ahol hasznot remél, ha a Jaguár pont azért, mert korábban nem volt jelenet a szélesebb vásárlói rétegek közt, azt gondolja, hogy ez neki plusz bevétel, s haszon akkor azt minden bizonnyal megalapozottan tesz.

    Hidd el, hogy ha a Pagani onnan fog hasznot remélni, akkor lesz is 4 hengeres.

  • 2017.10.29. at 05:00
    Permalink

    Mert a Jaguár a szegények autója, ugyebár mindig is az volt (szerinted)… Ha négyhengerest akarsz kis fogyasztással, vegyél Opelt. De ez a leereszkedés a csórókhoz nem jó taktika. A presztizsautót kereső ügyfelek így nem fognak drágább modelleket venni, mert ciki lesz, hogy a lakótelepen is az parkol. És az nagyobb veszteség. Tudod mit? Legyen akkor felőlem 4 hengeres Zonda is 😀

Vélemény, hozzászólás?