Már megint kiderült valami a Jaguar újdonságáról
Jaguar 4 literes fogyasztással
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Szórja a morzsákat a Jaguar PR-gépezete. Az új XE kasztnija 75 százalékban alumínium, s olyan takarékos dízel is lesz, hogy nagyon.
Premier szeptember 8-án Londonban. Ekkor mutatkozik be az az XE, amivel a Jaguar oda akar pörkölni a 3-as BMW, A4-es Audi, C-osztályos Mercedes prémiumtriónak, illetve hát nyilván inkább a németek vevőiből szeretnének minél többet elszipkázni a britek...
Még amit megtudtunk, hogy az új generációs motorcsalád legtakarékosabb - négyhengeres - tagja gyárilag 4 literes vegyes fogyasztásra képes. A 75 százalékban alumínium kasztni alacsony súlyt, merevséget és így kiváló vezethetőséget is ígér.
Kempelennek igaza van!
Nem kettőből.
Ha ez hülyeség, akkor nem vagyunk egy szinten. Az üzlet nem az amikor sok kicsi olcsó, gyenge minőségű dolgot árulsz, a prémiumban van a pénz. De nem győzködlek, csak teleszemeteljük az oldalt. Az autóról kéne beszélnünk, ami történetesen egy Jaguár (prémium márka volt). Nem egymást ócsárolni. Szóval én veled befejeztem mielőtt belelendülnénk.
Ezt 2 hozzászólásból leszűrted? Ügyes.
Egyébként nem akarlak meggyőzni. Annyi hülyeséget beszélsz, amennyit csak akarsz.
Már látom, te vagy itt a nagyokos, aki azt hiszi mindenkit meg tud győzni 🙂
Nem kétséges, hogy ez volt a céljuk, és hogy ez üzlet. A stratégiai megmozdulás épphogy az új (Tata) befektetőket tükrözi. Ezt mondtam, látom megértetted.
Miért csórózok? Honnan tudod, hogy nem egy csóró vagyok én is? Ez a szó nem az embert becsmérli, hanem a rendszert, de ebbe ne menjünk bele. Szólásszabadság van, és én annyit fejeztem ki, hogy én ezek után nem veszek Jaguárt, ami a váltás utáni, mert ócska, olcsó, kínai. Elég nagy a piac, van honnan választanom. Ha csak a lehetséges vásárlók fele ezt mondja, már nem érte meg. De lesz@rom mi lesz velük, mert elkurvultak.
Legyél benne biztos, hogy megszondázták a piacot.
Mit csórózol itt, ki vagy te, hogy ezt megengedd magadnak?
Ugyanakkor az autógyártás üzlet, a részvényesek pont leszarják, hogy a Jaguar kinek ad el autót? A haszon a lényeg. Oda termel mindenki, ahol hasznot remél, ha a Jaguár pont azért, mert korábban nem volt jelenet a szélesebb vásárlói rétegek közt, azt gondolja, hogy ez neki plusz bevétel, s haszon akkor azt minden bizonnyal megalapozottan tesz.
Hidd el, hogy ha a Pagani onnan fog hasznot remélni, akkor lesz is 4 hengeres.
Mert a Jaguár a szegények autója, ugyebár mindig is az volt (szerinted)… Ha négyhengerest akarsz kis fogyasztással, vegyél Opelt. De ez a leereszkedés a csórókhoz nem jó taktika. A presztizsautót kereső ügyfelek így nem fognak drágább modelleket venni, mert ciki lesz, hogy a lakótelepen is az parkol. És az nagyobb veszteség. Tudod mit? Legyen akkor felőlem 4 hengeres Zonda is 😀
Cserébe majd jó sokat eladnak belőle, mert megélni pénzből lehet, nem imidzsből.
Egy négyhengeres Jaguár, aminek nincs súlya… Mostmár át is nevezhetik akkor Tatára, mert ez rombolja a régi Jaguár imidszet. Heh…
Egy négyhengeres Jaguár, aminek nincs súlya… Mostmár át is nevezhetik akkor Tatára, mert ez rombolja a régi Jaguár imidszet. Heh…