Az 540 lóerő 3,9 másodperc alatt lövi százra az Alfát, a tömeg mindössze 1520 kiló
Az Alfa Romeo 2020-ban jelentette be a két, limitált szériában készülő Giulia változat érkezését. A kiindulási alapot a limit nélkül készülő csúcsváltozat, a Quadrifoglio jelentette, ezen reszelgettek még egy kicsit a mérnökök. A GTA és a GTAm modellek nem rejtik véka alá a tudásukat, minden karosszériaelemről süt az erő. A két modell átrajzolt lökhárítókat, plusz toldatokat és légterelőt kap, a GTAm igen látványos spoilert hord a csomagtartóján. A motor a QV-től érkezik, a Ferrari eredetű duplaturbós 2,9-esben még találtak néhány lóerőt, így már 540 a maximum, ami 30-cal több a kiindulási alapnál.
A súlycsökkentés jegyében kidobták a hátsó ülést, a B-oszloptól hátra nincs üveg, minden plexi
A két modell közül az GTAm-et egyértelműen versenypályás használatra szánják, míg a GTA egy fokkal hétköznapibb. Az előbbi verzióból kidobták a hátsó ülést, így jut hely a bukósisaknak és a tűzoltó készüléknek, plusz be is csővezeték a szedánt. A hazai verzió a keményebb szériából került ki, így igazi versenypálya- és Alfa Romeo fanatikus fizethetett 80 millió forintot az autóért. Ebből az összegből két 510 lóerős QV és egy sima Giulia is kijönne, de ha csak egy autóra van szükség, és fontos a versenypályás felhasználás, akkor egy szintén 510 lóerős Porsche 911 GT3 is belefért volna a költségvetésbe.
Ebből nem lesz ovijárat, ellenben versenypályán kiváló móka a legtökösebb Giulia