Elöl komoly aerodinamikai fejlesztések várhatók (kép: Automedia)
Nagy port kavart a Chevrolet Corvette nyolcadik, C8-as generációja, hiszen szakítva a hagyományokkal, középre építették be a motorját. Emiatt az autó formája és megjelenése is alapvetően megváltozott, az új Corvette az egzotikus európai sportkocsikra hasonlít már (pláne pirosban), miközben az ára azért ott nem tart még. Teljesítményét is ehhez méltón kalibrálták, a korábbi generáció 6,2 literes V8-asának továbbfejlesztett változata 490 lóerőt ad le, de a Z06 változat (a C7-essel ellentétben) egy teljesen új blokkot kapott: az 5,5 literes nyolchengeres 670 lóerőt szabadít az útra. Ez egyébként a világ legerősebb szívó V8-asa is egyben.
Még a felnik kialakítását is titkolják egyelőre (kép: Automedia)
A C7-es Corvette-től viszont sejthető volt, hogy lesz itt egy még durvább kivitel is, a ZR1. A hetedik generációban az alap, a Z06 és a ZR1 ugyanazt a motort használta 455, 650 és 755 lóerős teljesítménnyel. A mostani Corvette-nél viszont már a Z06 is egy új motort kapott, ami 670 lóerős értékével felülmúlja elődjét. Ebből kiindulva feltételezhetjük, hogy az új ZR1 is az 5,5 literes blokkot használja majd, teljesítménye pedig megközelítheti a 800 lóerőt.
Ugyanúgy négy kipufogó látszik hátul, mint a Z06-oson (kép: Automedia)
Megjelenését tekintve sok biztosat még nem tudunk, az álcázott tesztpéldány a Z06-osra hasonlít: a szárny, hátul a négy, középre helyezett kipufogóvég, vagy az Y-alakú oldalsó légbeömlő mind az utóbbi testvért idézi. Az első lökhárító viszont gyanúsan sok ponyvát visel, itt talán nagyobb újdonságokat is láthatunk majd - középen például feltűnő a légbeömlő hangsúlyos, függőleges osztása, de a csomagtérfedő is helyet adhat extra aerodinamikai elemeknek (és így akár meg is szűnhet az első csomagtartó). Ezeken felül további apró szpojlerek is vadíthatják még az autót. A kémfotósok egyébként egy Porsche 911 GT2 RS-sel együtt látták tesztelésen az új ZR1-est, ami sokat elárul arról, milyen szintet is céloz meg a Chevrolet az új csúcsmodellel.