Kisebb a motor, de kedvezőbb az ár
Eddig kizárólag a háromliteres, soros hathengeres turbómotorral kínálták a Suprát (
lásd tesztjét itt), ám az új 2,0 literes motorral még szélesebb körben válhat népszerűvé a sportautó. Egyrészt a szerényebb tömeg miatt, amelynek köszönhetően kedvezőbb tehetetlenségi jellemzőkkel és kiegyensúlyozottabb futóművel rendelkezik az autó. A rövidebb motor miatt ráadásul a tömegelosztás is kedvezőbb. Persze csökkent a lóerők száma, egészen pontosan 258 pacira, míg a nyomaték 400 Nm, ami nyolcfokozatú ZF automata sebességváltón keresztül jut el a hátsó kerekekhez. A GR Supra a rajtautomatikájának köszönhetően álló helyzetből 5,2 másodperc alatt éri el a 100 km/óra tempót, ám az elektronikusan korlátozott végsebesség ugyanúgy 250 km/óra, mint a 3,0 literes esetében.
A kétliteres Supra sem gyenge a 258 lóerejével
Kívülről szinte semmi nem árulkodik a kisebb motorról, csupán két részlet buktatja le. A 18 colos keréktárcsák és a kipufogórendszer 90 mm-es átmérőjű, fényes króm végcsöve (ugyanis a nagyobb teljesítményű modell 100 mm-es, csiszolt nemesacél végcsövet kap). Az utastérben szintén nem érdemes különbségeket keresni, az árcédulán viszont igen. A kétliteres modell alapára 17 050 000 forint, az első hazai megrendelők ősszel vehetik át autójukat.
18 colos kerekeket kap a kisebb motoros változat