Külsejében nem, csak technikájában hoz újat a Kona Hybrid
Szinte nem telik el úgy nap, hogy valamelyik márka ne mutatna be egy hibrid hajtású modellt. Most a Hyundaion a sor, ezúttal a legkisebb SUV kapott hibrid hajtást. A Kona eddig hagyományos változatban benzin- és dízelmotorokkal volt elérhető, illetve kapható belőle teljesen elektromos változat is, ám most ezek közé érkezett a hibrid.
Hétmilliós árával a olcsóbb hibridek mezőnyébe tartozik, a Kona hossza 416 centi
A Kona legújabb változatában a belső égésből származó lóerőket egy 1,6 literes szívómotor szolgáltatja, ennek a blokknak a maximális teljesítménye 105 lóerő, ezt egészíti ki egy 43 lóerős villanymotor, a rendszerteljesítmény ezzel a konfigurációval 139 lóerő. Sebességváltó tekintetében kizárólag 6 sebességes duplakuplungos váltóval gyártják a hibridet. A modell gyorsulása 11,2 másodperc, ami átlagosnak mondható, a végsebességét pedig 160 km/h. A Kona Hybrid fogyasztása igen barátinak ígérkezik, elvileg 3,9 liter benzinnel képes lesz 100 kilométer megtételére.
Alapáron 5 colos a központi kijelző, de felárért 7 colra növekszik
A hibrid modellt könnyű lesz összetéveszteni a Kona sima verzióival, kizárólag a felniválaszték lesz különböző. A beltérben sem lesz számottevő az eltérés, itt csak egy fekete-fehér dekorcsomag jelenti az újdonságot (itthon széria). A Hyundai Kona Hybridet most kedvezményes listaáron 6,99 millió forintért kínálják. A hibrid kivitelhez az alap Life felszereltségi szint nem is társítható, legalább a Comfort szintre kell lépni ahhoz, hogy villanymotor is legyen a Konában, így viszont alapáron jár automata légkondi, tetősín, egyedi belső hangulat, bőrkormány, prémium kárpitozás és alufelni is.
A Kona Hybridet acélfelnivel nem is lehet kérni, a benzin-elektromos Kona kerekei egyedi mintázatúak