48 voltos lágyhibrid rendszerrel szerelték fel a Levantét
Elkerülhetetlen, hogy a Maserati is a villanyosítás felé mozduljon el, igaz a Levante esetében ez egyelőre csak egy 48 voltos lágy hibrid rendszert jelent. A négyhengeres, kétliteres motor furcsán hangzik egy ekkora, sportos szabadidő-autóban, ám nem gyenge a masina. 330 lóerővel és 450 Nm forgatónyomatékkal gazdálkodhat a vezető. Ez azt jelenti, hogy az összkerékmeghajtású SUV 6 másodperc alatt 100 km/órán van, végsebessége pedig 240 km/h. Köszönhetően annak is, hogy jóval könnyebb, mint a V6-os benzines, vagy a dízelmotorral felszerelt változat. Emellett sokkal jobb a súlyelosztása is a hátulra épített akkucsomag miatt.
Négyhengeres motorja jóval könnyebb az eddigi V6-os és V8-as egységeknél
Kívül az új, Azzurro Astro névre keresztelt, háromrétegű metálfényezés is megjelent a hibriddel együtt, ami a márka egyedi felszereltségi programjának, a Maserati Fuoriserie-nek része. A hibrid felismerhető még néhány kék színű elemről. A három ikonikus oldalsó légbeömlőnyílás, a féknyergek, és a C-oszlopon elhelyezett logó pompázik kék fényben, míg ugyanez az árnyalat az autó belsejében is visszaköszön, az ülések öltéseihez használt cérna színén.
Az utastrében is felbukkan a kék szín
A Levante Hybridet a Maserati Connect rendszerrel is felszerelték, ami lehetővé teszi az autó állapotának folyamatos monitorozását. A tulajdonos okostelefonnal vagy okosórával, a Maserati Connect App segítségével csatlakozhat az autó rendszerére. Viszont az árát még nem árulták el.