Nem csak szép, elektromos is - ráadásul mint kiderült, tudásához képest annyira nem is drága
Az új, elektromos Lexus crossover igazi prémiumautó, ráadásul 54,3 kWh kapacitású akkucsomagjának hála 300 kilométer feletti hatótávot, első kerekét hajtó 204 lóerős elektromos motorjának köszönhetően pedig 7,5 másodperces 0-100 sprintet ígér. Ehhez mérik az árát is: Elegance felszereltséggel 18,9 millió forintról, Prestige felszreltséggel 21,5 millió forintról, Luxury felszereltséggel pedig 23 milió forintról indul, alapáron feketében vagy pirosban.
A tanksapka alatt Type2-es AC és CHAdeMO DC töltőcsatlakozót találunk, előbbivel 6,6 kW-tal tölthetünk, utóbbival körülbelül 50 perc a 125 amperes villámtöltés
Az elektrifikáció minden irányból láthatatlan, hazánkban is csak a zöld rendszám miatt fog kitűnni a tömegből
Ezekhez a szintekhez az extrákat különböző csomagokban lehet rendelni, amelyek árban 140 és 602 ezer forint között mozognak, de akár kombinálhatók is egymással. Ilyenek a bőr csomag belülre és a króm csomag vagy SUV csomag kívülre. Kérhető továbbá kétféle különböző extra felületvédelem, legfeljebb 140 ezer forintért, a feláras metálfényezésért pedig egységesen 300 ezer forintot kérnek. A legdrágább opció akár az extra szett felni is lehet rajta. Ha ugyanis az alapáron nyárigumis, felszereltségtől függően 17 vagy 18 colos kerékből egy azonos téli szettet is szeretnénk, az kedvezménnyel is minimum 562, de drágább felni esetén akár 825 ezer forintba is kerülhet. Így a Lexus első villanyautója, ha megelégszünk az alapfelszereltséggel, úgy 19 millió forint alatt hazavihető, de ha "minden is" kell bele, akkor már a 26 milliót fogja közelíteni a végösszeg, amennyiért bizony már a prémium szegmensből is választhatunk nagyobb méretű és hatótávú modelleket is.
A 20-25 milliós sávban mozgó vételár nem kevés, de cserébe helyi emisszió és motorzaj nélküli utazást, elegáns, mégis sportos megjelenést, kiemelkedő kényelmet, és ezt a jól átlátható, stílusos műszerfalat kínálja a Lexus