Már fotókon a Maserati Levante
Genfben mutatkozik be a Maserati első SUV-ja
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nyakunkon a Genfi Autószalon, a gyárak pedig ontják magukból a titokzatos és előzetes fotóikat. Most a Maserati SUV-ján a sor. Egész jól látható már.
Az első rajzok és grafikák után, most itt van néhány teljes alakos fotó a genfi bemutató előtt. Az már az előzetesen kiadott szellemképen is biztosan látszott, hogy az orr rész megmaradt agresszív, a hatszögletű hűtőrácshoz morcosan kötődnek a vékony LED-es nappali menetfény-csíkok. A kiadott fotókon úgy tűnik, a SUV kupés formája is megmaradt. Még ha a fejtér rovására is megy, egy Maserati crossovert könnyebb így megemészteni.
Nem az olaszok az egyetlenek, akik bepróbálkoznak a luxus crossoverek piacán. Ott a Jaguar F-Pace, a Bentley Bentayga vagy a Lamborghini Urus is.
A Levante motorválasztéka állítólag 350-425 lóerős V6-os benzinessel indul, lesz egy 560 lóerős V8-as benzinese is, de 250, 275 és 340 lóerős dízelt is várhatunk hozzá. Logikus párosítás lenne a Q4 összkerékhajtása a ZF 8 sebességes automatájával. Márciusban, Svájcban már láthatjuk teljes pompájában, és bizonyára minden részletét is megismerhetjük.
Mi az, hogy nincs? A Ghibli es a Quattroporte is letezo modell, ahogy a Giulia is, ugyan arra a Giorgio padlolemezre epul a Levante, ahogy a felsorolt masik 3 is. A Jeep pedig meg misndig ugyan az a padlolemez, mint a Mercedes ML.
Mintha az alja nem lenne váz, de okoska betépődik az idegtől és másoktól is ezt kérdezi.
A padlólemez is egy váz alapú szerkezeten van ha még valaki nem látott ilyet, de ha az okosoknak nem jó az alváz kifejezés az az ő bajuk nekem megfelel.
A kocsi is lehet autó és fordítva is.
Alvázon? Te betéptél?
A Porsche is a VW konszern tagja nem? A Toureg ugyan arra az alapra epult mint az elso Cayenne. Hatulrol pont olyan gombolyu mint azok elso peldanyai. Amugy erre az Infintire gondoltam, kopoltyuk kodlampak is vannak rajta: http://www.everymantri.com/.a/6a00d83451b18a69e2014e88e3dfb4970d-pi
Megnyugodhatsz 30 millió alatt rá se engednek nézni nem , hogy beleülni … Ennek ott fog kezdődni az ára ahol a Macan-nak véget ér . Ebben a kategóriában soha nem az alapárakat kell csak nézni … hanem összekonfigurálni egy olyan kocsit amibe beleülnél és azt az árat összehasonlítani a konkurens áraival …ekkor jön ki igazából ki mennyire drágán adja ugyan azt .
Ühümm hát persze , hogy azt a Fiat majd pénzt költ egy olyan dologra ami nincs … ahelyett hogy levenné a polcról ami van és átnevezi . Igazi meglepetés lenne ha ez nem egy Jeep alvázon van …
Hátulról semmi VW, onnan inkább Porsche, eleje tipikus Maserati, motorháztető, lökhárító, sunyi lámpa (végig kéne nézni a korábbi Maseratikat), oldalról szintén Cayenne.
Nincs köze a Grand Cherokeehoz, mivel QP padlólemezt használ. 🙂
Hátulról Vw konszern oldalról előlrő Infiniti, felülről oldalról Porsche. Milyen platformon van ez az autó? És miért nincs benne egyéniség?
“Igen, egyértelmű, hogy fő ellenfele a Porsche Macan lesz, jó eséllyel indul ellene ” IGEN EGYÉRTELMŰ HOGY MÁRPEDIG NEM AZ !!!! 😀 😀 😀 Issstenem 😀 😀 Jeep Grand Cherokee alvázon van és méretben is valahol oda várható az Maccan ellenfél ???? 😀 😀 Néha azon csodálkozok , hogy ezt az oldalt még olvassa egyáltalán valaki annyi hülyeséget és téves információt közölnek , hogy az márt szánalom kategória … Bezzeg a BMW az bezzeg fasza luxus márka … 😀 😀
Macan helyett Cayenne-t kellene mert méretben és árazásban az lesz a konkurens nem a Q5 ős alapokon nyugvó Macan ami bő egy számmal kisebb …
Nem a Macan az ellenfele, hanem a Cayenne. Meretben, arban es tekjesitmenyben egyarant. 🙂