Már első nap szétszereltük az új Opel Vivarót

Elsőként hoztuk el az új Opel Vivaro tesztautót, elsőként is szedtük szét

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem kell mindig rosszra gondolni. A kocsi jó, csak én voltam béna. Egy műszerfalba csúszott belépőkártya, és hívhattam az ismerős szerelőt.


Tesztautóval járni jó. Hétről hétre másik autót kipróbálni, ez a mi munkánk. Nekem egy dízel Toyota Yaris után jutott a biturbós Opel Vivaro. Ha így jön ki a lépés, akkor adott esetben ekkora különbség lehet két kocsi között. Ez rendben is van. A Yarisban a középkonzol aljában van egy fedetlen, dupla pohártartó. Én oda raktam a telefonomat és a céges parkolóhoz használt mágneskártyát is, szépen megfértek egymás mellett. A Vivaróban is bőven van pakolórekesz, az ajtózsebekben elférne egy fél élet is.
Hirdetés


Ahelyett, hogy oda bedobtam volna a parkolókártyát, lenyitottam a pohártartót és beleraktam. Ez még nem nem lett volna gond, de olyan bamba voltam, hogy később becsuktam, így a kártya beesett a műszerfalba. Ó, a fene! Bukom a kártyát, és napokig hízeleghetek a parkolóőrnek, amíg lesz végre új.

Ekkor jutott eszembe az egyik barátom, aki történetesen Renault szerelő. Ő tudna segíteni. Hiába a körbe zárt villám az az orrán, a Vivaro egy az egyben az új Renault Trafic. Rögtön mondta is, melyik csavart hol kell megoldani, hogy lejöjjenek a burkolatok. Szerszám, szerelési gyakorlat és kézügyesség híján csak a váltószoknya feltűréséig és a pohártartó kiemeléséig merészkedtem el. Inkább a nap végén útba ejtettem a műhelyét, ahol már nevetve fogadott. Azt mondta, a belépőkártyáimat inkább aggassam a nyakamba, ahogy az idősebbek szokták. Abból nem lesz baj. Ebből sem lett szerencsémre, nem tartott három percig sem amíg levette a burkolatokat, majd visszatette mindet a helyére. Ja, persze meglett a belépőkártya, a padlóig leesett. Na, ehhez kell a típusismeret. Ha nekiállok feszegetni, akkor sem biztos, hogy ki tudom szedni, úgy viszont talán maradandó kárt tettem volna a tesztautóban. Nyelt már el valamit az autó? Jártak már Önök is hasonlóan?
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

4 thoughts on “Már első nap szétszereltük az új Opel Vivarót

  • 2017.10.29. at 01:16
    Permalink

    Annak idején, amikor a Dácia a román rém volt. A Merkúrtól átvett vadi új kocsiban ( autót direkt nem írok ) napról napra egyre erősebb bűz kezdett terjengeni. A végén kiszúrtuk, hogy az anyósülés ajtajából jön. A kárpitot levéve megtaláltuk egy nejlon zacskóban a szerelő már cseppfolyósan bűzlő ebédjét.

  • 2017.10.29. at 01:16
    Permalink

    Fiat ducato 2002-es műszerfal,és szélvédő között tekintélyes méretű rés tátong kolega bedobta a 20 ezrest az ablakhoz,mire átértünk a város másik oldalára már eltünt… :)))) Voltak problémák de meglett!

  • 2017.10.29. at 01:16
    Permalink

    Nálam szerencsére még egyetlen autó sem nyelt el semmit viszont unokaöcsémmel egy golyóstollat és egy régi Budapesti parkolójegyet találtunk amikor leszedtük a frissen vásárolt Kadettjének a műszerfalát fűtőradiátor csere miatt. Később a padlót borító gyári szőnyeg alól némi aprópénz is előkerült.

Vélemény, hozzászólás?