A franciák komolyan gondolják a teljes arculatváltást, ezért nem csak az autók kidolgozási minőségére figyelnek oda, hanem az ügyfélkapcsolaton is szeretnének érdemben javítani. A Peugeot nyíltan kimondja, hogy a jövőben a prémiummárkák felé tervezi az elmozdulást, de ehhez nem elegendő jó kocsikat gyártani, a vásárlókra, a márkaarculati kép formálására is különös gondot kell fordítani. Ennek eszköze lehet az első dízel-elektromos hibrid, a 3008 HYbrid4 egyedi bevezetése. A típust világpremierrel leplezik le ezen a héten Genfben, a forgalmazás viszont csak ősszel, Németországban 39 900 eurós alapáron veszi kezdetét - 300 szerencsés Peugeot-rajongó azonban sokkal előbb örülhet. A gyár lehetővé teszi, hogy tizenegy országban (Németország, Ausztria, Belgium, Spanyolország, Franciaország, Olaszország, Luxemburg, Hollandia, Portugália, Egyesült Királyság, Svájc), online vagy márkakereskedői regisztrációval az értékesítés megkezdése előtt gazdára találjon 300 darab olyan Limited Edition kivitel, amely később nem kerül árusításra.
Az utastérben alumínium táblára gravírozott sorszám garantálja a modell egyediségét, amelynek része a gyöngyház fehér fényezés, a krómozott kilincs, a fekete fényszóróház, a krómozott házba szerelt LED nappali menetfény, a műszerfalra is kiterjedő teljes, kéttónusú bőrkárpitozás (Guérande árnyalatú díszvarrással a műszerfalon, az ajtókon és a középkonzolon), a panoráma üvegtető, és az alumínium dekoráció a kormányon. Az autó első tengelyét FAP részecskeszűrős, 163 lóerős (120 kW) HDi dízelmotor, a hátsó tengelyét pedig 27 kilowattos villanymotor hajtja, és egy számítógépes vezérlés ezek kombinációjával hozza létre szükségszerűen az összkerékhajtást. Az önálló villanyüzemre (ZEV) is képes Peugeot 3008 HYbrid4 a gyári mérések szerint 35 százalékkal kevesebbet fogyaszt, mint a szimplán HDi dízellel szerelt változat, az átlaga 3,8 l/100 km, míg a szén-dioxid kibocsátása 99 g/km.