A dupla csíklámpáról és a pajzs alakú maszkról könnyen felismerhetők a Genesis modelljei. A legnépszerűbb típus a G80
A Hyundai 2015-ben döntött úgy, hogy a Genesis típusnévből luxusmárkát farag, ami nyolc év távlatából jó döntésnek bizonyult. Az anyamárkáról leválasztott modelleknek saját formanyelvük van, szó sincs arról, hogy csak átfésült Hyundai-okat adnának szemérmetlen összegért.
A G90 a csúcsmodell, nyújtott tengelytávval 5,5 méter a hosszúság, ezt a modellt sofőrös autónak szánják, a rövid változat átszámítva 45 millió forintról indul Németországban
A márka augusztusban lépte át az egymilliós határt, de ez is csak abból tudható, hogy a Hyundai közleménye szerint a Genesis márka égisze alatt a múlt hónap végéig 1 008 804 autót készült. Más gyártók ilyenkor körbetrombitálják a sajtót, kedvesen mosolygó gyári dolgozók fotózkodnak az autóval, a Genesis viszont egyáltalán nem ünnepel. Még külön kérésre sem árulták el, hogy melyik modelljük lett a jubileumi darab.
A GV60 a legkisebb SUV, a 4,5 méteres autó csak villamos hajtással készül, a német indulóár 25 millió forint
A márka a hazájában a legnépszerűbb, Dél-Koreában 690 ezer modell fogyott, a második legnagyobb piacuk az Egyesült Államok, ott 255 ezer autót sikerült értékesíteni. A márka vásárlói inkább konzervatív ízléssel bírnak, hiába kínálnak háromféle SUV-t, mégis az egyik szedán a legnépszerűbb. A G80 jelenti az arany középutat a G70 és a G90 között, a 2021 óta futó második generáció öt méter hosszú és akár teljesen elektromos hajtással is kérhető. Aki inkább a dugattyúkhoz ragaszkodik, az 2,2-es négyhengeres dízellel vagy a 2,5-ös turbós benzinessel is kérheti, de szintén turbó lélegezteti a 3,5 literes V6-ost is.
Alapvetően csak SUV és szedán modelleket kínálnak, kivétel a G70, amiből kombi is létezik