Ez még csak egy elképzelés arról, hogyan is nézhet majd ki a Panamera kombi, de arra már most mérget vehetünk, hogy gyártani fogják, s rendkívül népszerű lesz a tehetős vevők körében
Míg a szintén prémiummárkának számító, de valamennyire mégis tömegtermelő Mercedes legújabb
CLS Shooting Brake-je vagy a 6-os BMW-n alapuló
Touring-terv láttán-hallatán már fel sem kapjuk a fejünket, egy Porsche kombi azért még nálunk is kiveri a biztosítékot. Az eredendően sportkocsi-gyártó, de már jó ideje legtöbb vevőjét szabadidő-autóval kiszolgáló Porsche egy négyajtós kupéból, az amilyen elképesztően drága, olyan roppant népszerű Panamerából készített kombit, amelyet a szeptemberi Párizsi Autószalonon egyelőre koncepcióként mutat majd be.
A brit Autocar magazin értesülései szerint a szalonon és utána jól lemérik a modell tetszési indexét, plusz árgus szemekkel figyelik például a CLS Shooting Brake eladási számait is, s ezek alapján döntenek a szériagyártásról - mindazonáltal a trendeknek megfelelően az lenne meglepetés, ha nem kapna zöld utat a projekt. A négyajtós 445 literesénél minden bizonnyal öblösebb csomagtartót kínáló, ugyanakkor persze inkább sportos, mint cuccolós Panamera kombi mondjuk 2016 előtt bajosan kerülhet a boltokba - vélhetően meg kell várnia a második generációs Panamera "limuzin" elkészültét, mert annak - talán nyújtott - padlóját fogja használni.
A Porsche rövid távú tervei világszerte évi 200 ezer autó értékesítéséről szólnak, s ehhez nem elég a klasszikus sportautós imidzs, nagyon kell a Cayenne, a
Macan, s a Panamera szárnyalása, a modellpaletta fokozatos bővítése. No meg együttműködés például a Bentley-vel, mellyel az Audi és a Bentley által nemrég bemutatott, dupla turbós 4,0 literes, V8-as motor nyugdíjazhatja a Porsche-féle, szívó és turbó változatban is torkos, 4,8 literes V8-ast.