Mindig fontos volt, hogy egy autónak kiemelkedően alacsony legyen az alaktényezője, avagy a légellenállási együtthatója. Ez azonban még komolyabban számít, amióta nem csak egy egyszerű fogyasztási adatról van szó. Azon módosítások ugyanis, amelyek néhány tized litert vághatnak le a fogyasztási átlagból egy autópályára szánt dízelnél, akár 50-60 kilométerrel is megnövelhetik egy elektromos modell hatótávolságát, ami az egyik elsődleges versenyszempont a villanymezőnyben. Éppen ezért kiemelkedő az Xpeng mérnöki és dizájneri teljesítménye: a Mona M03 villanyautójuk alaktényezője ugyanis mindösszesen 0,194. Összehasonlításképp a Tesla Model S vonatkozó értéke 0,208, míg a Volkswagen ID.7 szedán 0,23-as értékkel bír.
Az Xpeng újdonsága ráadásul könnyű is, a nyilvánosságra hozott adatok szerint 1631, 1661 és 1739 kilogrammos változatokban lesz elérhető. ezek a számok egyértelműen jelzik, hogy legalább kétféle akkucsomaggal dolgoznak majd a gyártás során, ám erről egyelőre nem árult el részleteket a kínai gyártó. A tömegadatokból valószínűsíthető azonban, hogy egy kisebb akkumulátor mellé két- illetve összkerék meghajtásos verzió is várható, illetve lesz egy Long Range modell nagyobb kapacitással.
Azt azonban már elárulták, hogy első körben egy 188 lóerős és egy 215 lóerős változattal mutatkozik be a Mona M03, amely Kínában a harmadik negyedévtől lesz rendelhető. A cég azonban jó eséllyel nem csak Kínának szánja a terméket, amelynek a marketingszlogenjét nagyjából úgy lehetne lefordítani, hogy
"Mesterséges intelligenciával hajtott villanyautók az egész világnak". Ez a szlogen azonban még nem garantálja az európai megjelenést, amelynek az esélyeit rontja a kínai modellekre kivetett védővám is. Ennek ellenére egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy valamilyen formában mi is megtapasztalhassuk a világ jelenlegi áramvonalasság-bajnokát a kontinensünkön.