Már a Mitsubishi is a Renault-Nissan szövetséghez tartozik

A Renault-Nissan 34%-ban felvásárolta a Mitsubishit

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hivatalosan is bejelentették, hogy a Renault-Nissan szövetség újabb taggal bővült, miután 34%-ban megvásárolták a Mitsubishit. Ezzel mindegyikük jól járhat!

A Mitsubishi három gyémántja ezen túl más jelentőséggel is bír, ahogyan már korábban is tudható volt, mostantól a Renault-Nissan-hoz tartozik. Nem kis részben, 34%-ban vásárolták be magukat a japán márkához, így mostantól a Mitsubishinél hivatalosan is Carlos Goshn az úr. Mindenkinek kifizetődő lehet a 2,3 milliárdos beruházás, mivel ezzel a lépéssel már jó eséllyel nem csak fejlesztéseken, de alkatrészeken is osztoznak majd.
Hirdetés
Így valószínűleg a jövő Mitsubishijei Renault-Nissan padlólemezeket alkalmaznak majd, valamint a motorizáltságban is lehet jelentős hasonlóság. Ugyanakkor – ez már pletykák alapján – a Mitsubishi plug-in hibrid konnektoros rendszere a másik két márkánál jelenhet majd meg. Egy ideje már tudni lehetett a szándékot, de jó néhány hónapja csak egyezkedtek. Ez a lépés nagy segítség lesz Mitsubishinek a talpraálláshoz, főleg Amerikában, a nemrég kirobbant fogyasztási botránynak köszönhetően jócskán visszaesett a japán márka utáni érdeklődés.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

95 thoughts on “Már a Mitsubishi is a Renault-Nissan szövetséghez tartozik

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Nézd, arról nem én tehetek, hogy mimóza, sértődékeny kisfiúk vagytok. Én olyan vagyok, hogy borzasztóan dühít a gondolkodás hiánya, az emberi butaság. Az életben is ilyen vagyok, de ott sosincs ilyenek miatt vitám. Nem fogom egy autós oldalon sem meghazudtolni saját magam, szeretek „önazonos” maradni minden téren. Talán s3000-hez tudnám magam hasonlítani, teljesen megértem a kirohanásait. Gondolom, már az ő összes hajszála is kihullott:)

    Encore, a honlap egyik legokosabb kommentelője írt egyszer egy ilyet(ki is vastagítom, mert aranyba kéne foglalni):[b]„A sértegetés nem a személyed ellen irányul, hanem a nicknév ellen, amit használsz.”[/b] Egy orbitálisan jó meglátás. Persze, hiszen azt sem tudom, kik vagytok, mik vagytok, és igazából nem is érdekel – az érdekel, hogy tudtok érvelni, mivel tudtok visszavágni, más semmi. Az nem ide tartozik, hogy ki mivel foglalkozik, milyen autója van, mennyit keres, stb… Magasról teszek rá, az adatlapját sem néztem meg soha senkinek.

    Nézd, ahogy néha rápillantok a vezess-re vagy az origóra, ill. az ottani kommentekre, máshol is hasonló a helyzet, és én ott sem vagyok…

    Próbálj férfiként viselkedni, és könnyebb lesz az életed. Ha már annak születtünk, maradjunk is hűek ehhez, nem igaz?

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    És mielőtt ismét a torkomnak esnél, szerintem ezt nem csak én látom így, hanem elég sokan. Csak a legtöbben inkább nyelnek egyet és elengedik a fülük mellett vagy nem olvassák el egyáltalán a kommenteket, esetleg az más autós oldalt keresnek.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Továbbra is igazat adok az előttem szólónak, jobb lenne ha vagy nagyon gyorsan átgondolnád azt amit csinálsz és vagy változtatnál rajta, vagy keresnél másik helyet ahol hasonló stílusban megy a diskurzus. Én pont azért szerettem ezt az oldalt mert itt nem volt jellemző a más oldalakon addigra már természetessé vált trollkodás amit itt pontosan te képviselsz. És nem arról van szó, hogy mindenkinek mindenben egyet kell értenie. De a nézeteltérés és a trollkodás amit te képviselsz tök más dolog. A személyeskedő sértéseidről nem is beszélve.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Segítek. Amikor odaírod másoknak, hogy síkhülye vagy, meg hasonló jelzők. Nézd csak meg, hányszor hülyéztem le először én bárkit is. Vagy hasonló személyeskedő megjegyzés ami konkrétan egy személyre irányul.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    „…én soha egyetlen alkalommal sem kezdtem el senkit sem h…ézni…”

    Tényleg? Haha… Egyrészt engem, másrészt pedig nem is kell túl mélyre ásnom. Olvasd csak vissza magad ez alatt a cikk alatt! Miket írtál Edynek?

    [url]http://www.autonavigator.hu/teszt/dacia_logan_mcv_0_9_tce_arctic_robotizalt_teszt-17447[/url]

    Tizenkettő kolléga. Ha most hazugnak titulállak, akkor bunkó vagyok?:)

    Szerintem fejezzük be a beszélgetést, mert már elkezdted lehazudni a csillagokat is az égről. Nem jól van ez így, barátom.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Nyugodtan visszaolvashatod az összes hozzászólást és párbeszédet amit én valaha is írtam, én soha egyetlen alkalommal sem kezdtem el senkit sem hülyézni, anyázni, sértegetni. Mindig a párbeszéd híve voltam, csak többek közt te is pl teljesen képtelen vagy rá és 2-3 válasz után elkezded sértegetni meg hülyézni az embereket ha nem értesz egyet vele. Utána meg ne csodálkozz ha visszakapod hasonló stílusban.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Mégis mit kéne csinálni szerinted? Ha valaki butaságot ír, ráhagyni és kész? Vagy komolyan azt hiszitek, hogy az irományaitok kőbe vannak vésve, dogmák és bibliák és egyben megdönthetetlenek? Egyet áruljatok már el: látszik az űrből az orbitálisan nagy arcotok?:)

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Úgy látom, itt mindenki full komolyan vesz egy szórakoztató honlapot. Ha egy diákcsoportnak sz..uális jellegű felvilágosító órát tartanak – ami ugyebár komoly dolog, – azt meg elröhögcsélik a diákok. A fene se érti az embereket:)

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Szerintem is a Kiafütykös Alfa rombolóval van a gond! Mindenre van válasza de a net népe már régóta csak röhög rajta. A baj csak az, hogy emiatt értelmes emberek kénytelenek máshova kommentelni. Vagy ha mégis az oldalra tévednek akkor kénytelenek olvasni a rengeteg általa megdönthetetlennek bizonyuló alap f..ságait.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    A Mitsubishi gyakorlatilag egy halott márka, már csak a neve értékes, mert az régebben jól csengett. Évek óta semmi érdemlegeset nem tettek le az asztalra. Két lehetőség volt, vagy eladják a céget, vagy bedől az egész. A Renault meg tovább folytatta terjeszkedését. Újra jó lehet a Mitsu!

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Pontatlan a cím, ez igaz. Miért, szerinted a világba nem tartozik bele Észak-Amerika? Létezik olyan, hogy „Szucsif-world”? Nincs ezzel baj, Greenworld is létezik, ahol a Lexus 4-turbós dízelt gyárt és hetente cserélnek gazdát az autógyártók:)))

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Ennyit tudsz, meg a nevedet, azt is csak noteszból:)))

    Ki írt olyat, hogy csődtömeg az, akinek nincs globális jelenléte? Itt egy ellenpélda:

    [url]http://www.vezess.hu/hirek/2016/10/20/a-suzuki-a-vilag-kedvenc-kisautogyartoja/[/url]

    Rendkívül fárasztó dolog a dilettánsok folyamatos okítása:)

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Neked teljesen elmentek otthonról, öreg.

    Nem írtam, hogy a Renault „bukott csődtömeg”, csak azt, hogy Amerikában megbukott. Boldogulsz a szövegértelmezéssel vagy csak a „D” betűk durrogtatása megy?:)))

    Buta ipse.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Én arról beszélek, hogy a Renault nincs jelen globálisan a világban. A Golfot árulják Amerikában, a Passatot is – miért nem árusítják a Mégane-t, a Talismant vagy a Kadjart?
    Én is arról beszélek hogy a suzuki sincs globálisan jelen világban…….
    😀 😀 😀 😀
    Jóvan’ báttya ne égesd magad tovább. :DDDDDDDDDDDDDDD

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Ne csúsztass, ilyet nem írtam. Te kötöttél belém, és nem volt igazad. Látom, azért még neked áll feljebb:)

    A Suzukinak amúgy most nincs is olyan modellje, amit ott el tudnának adni.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Én magyarázzak meg valamit egy ilyen okos gyereknek mint amilyen te is vagy? Ne már, nem érek én fel a nagyságodhoz. Meg egyébként is mindent tudsz, tök fölösleges lenne.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Ez egy totálisan eszetlen gondolkodás. Mily’ meglepő:)

    Nem találod furának, hogy a Fiat, az Alfa, a Lancia, a Peugeot, a Citroen, a Renault egytől-egyig mind megbukott odaát? Emiatt kénytelenek is voltak kivonulni anno. A VW is csak a Bogárral meg a T1-essel tudott sikereket elérni, azóta semmi. Mindeközben ez sikerült a japánok jó részének(a Mazdának, a Mitsunak meg a Suzukinak nem), és a koreaiaknak is. Kíváncsi lennék a magyarázatodra: miért lehetett ez?

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Most látom, hogy a Renault Encore-ról te is írtál. Bocs, átszaladtam rajta.

    Az azért sokat elárul, hogy a Renault-Nissan szövetség márkái közül csak a Nissan-gyökerűek vannak jelen az amerikai piacon. A Nissant az amik Japánhoz társítják – ezért is nagyon népszerű, és az ott forgalmazott Nissanokban nem is nagyon van Renault. Ennek az összefonódásnak a kézzelfogható jeleit főleg Európában látjuk, a világ más részein sokkal kevésbé látszik ez. Mert milyen Renault-alkatrészek vannak az Altimában, a Versában vagy a Questben?

    A PSA menni akar Amerikába újra, ezen Zölddel nemrég közösen röhögtünk. Óvatos duhaj módjára először a car sharing-rendszerrel akarják elérhetővé tenni az autóikat az amerikaiak számára. Meglátjuk, mire lesz elég(bukás).

    A Renault pedig az Alpine márkával akar visszatérni, erről is vannak hírek. Bukásszagot érzek itt is, de általánosságban szerintem kijelenthető: [b]hacsak nem prémium, egy európai márkának nem sok keresnivalója van az amerikai piacon.[/b]

    Ja, a VW-csoport pedig a Skodával akar próbálkozni. Milyen szinonímái vannak még a „bukás” szónak?:)))

    [url]http://autopro.hu/gyartok/Amerika-fele-kacsintgat-a-Skoda/19004/[/url]

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    „Én nem vagyok a dusterre ráakadva…”

    Áhhh, nem… Én kérek elnézést:)

    Hiába csapkodsz, a lényeg, hogy nem volt igazad. Remélem, most megtanultad, mit jelent a „globális” szó. Igen, a Juke az. A „kicsicsázott Duster” pedig mutatja, hogy hihetetlen mértékű hozzá nem értéssel rendelkezel:)

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Nem is próbálkoztak vele az amerikai piacon, ellenben francia komáid igen, és egy iszonyatos bukás lett a vége. Az egyik Amerikában akkoriban forgalmazott Renault-modellt egyébként Encore-nak nevezték(ezt a kommentelő kollégának címeztem).

    Nagyon sok olyan autó kapott Év Autója díjat, ami azután bizonyította, hogy borzasztó gyenge minőségű. Ilyen volt a Tipo is, az Alfa 147 vagy a Rover P6, aminek a hihetetlen megbízhatatlanságáról legendák keringtek:

    „Egy angol magazin, a Drive, 1975 augusztusában fel is göngyölítette egy különösen problémás autó esetét, igaz, az egy csúcskivitelű 3500-as volt. Az 1974-ben megvásárolt autóval alig 9600 kilométert tudott megtenni a tulajdonos az első hat hónap alatt, mert a kocsi ezalatt elfogyasztott három motort, két váltóművet, két kuplungharangot és egy teljes kábelkorbácsot, s az első 165 napjából 114-et szervizben töltötte.”

    Úgyhogy az Év Autója Díj felemlítése nem érv. Esetleg csak a dilettánsoknak:)

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Ráadásul a váltók is fejlődtek viszonylag nagyot mechanikus szinten is , de talán a régiben és a most futó 5-ösben is még 60 ezrenként kellett olajat cserélni, a 6-osban nem tudom. azon kívül a GL4 , GL4+, GL5 váltóolajok között is olyan külömbsegek vannak hogy az újabbakban nem kell mágnes összeszedni a fémkopadékot hanem az olaj keringeti magával, az elvileg alacsonyabb súrlódású és kopásállóbb és persze jóval kevesebb kopadékot az örök töltésű teljes élettartamú olajat.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Azért nem egészen ugyanaz a váltó, most talán JH3…-ként futnak akkor is lehetett valami hasonló kódú, de én személyesen ismerem mondegyiket, sőt mindegyiket javítottam vagy inkább csak szedtem szét és raktam össze, igaz más más okból.
    A régi váltón alul volt a merev rúdon keresztül kapcsolható szerkezet, ahol idővel enyhén szivárgott is az olaj, nem mérhető mennyiségben, tehát elfolyással sosem találkoztam annál sem. A kinyomócsapágya kiemelővillája annak még mechanikus volt a mostaninak hidraulikus, ráadásul a mostani 5 sebességesnél felül van a sebesség fokozatok kapcsolója.
    A régi típusnak az egyik oldali féltengely kimenete is szimmering és csapágy volt a féltengelygumiharangban ami fixen volt a váltón és a féltengely forgott benne, ráadásul a váltóolaj is abban volt nem zsír.
    Gyakorlatilag nem ugyan az a 2 váltó, viszont ha a kódja hasonló, előfordulhat hogy a szinkronok és fogaskerekek akár váltóáttételtől függően ugyanazok is lehettek.
    A rükvercre nem emlékszem de mintha a régin tolókerekes lett volna nem szinkron mint a mostani 5-ösön.
    Amúgy tagadhatatlanul mindegyik renault váltó kapcsolási érzésre, nem úgy mint a 6 sebességes ha jól tudom nissan alapú.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    És még mielőtt Roméró belelendülne a köpedékébe, mármint annak kifejtésébe, halkan megjegyezném, hogy az aktuális lada vesta pontosan azt a váltót használja, pontosabban az aktuális evolúcióját, ami annak idején, 34 éve az R9-esben megjelent.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Persze, nem komplex dolog, de mutass nekem még egy gyártót, aki ugyanazt használta ennyi ideig. De ez tényleg csak egy részlet, egy érdekesség volt az R9/11-essel kapcsolatban.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    A Lean igazából inkább egy vállalat/folyamatirányítási rendszer, ami a gyártási folyamatok optimalizálásáról és veszteségeinek elkerüléséről szól. De igen, ez is egy hasonló gondolkodásmódból, szemléletből ered.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Igen ezt hívják Lean-nek Ami japánból jött.
    Rengeteg japán autón ugyan az az ablaktörlő motor van, vgay olajszűrő +még valszeg 1000 dolog.
    De egy gömbcsukló sem semmi, csak nem túl komplex dolog.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Nézd mosolyogni lehet rajta, de akkor is egy érdekes dolog, hogy egy alkatrészt változatlan formában használnak több típusnál ennyi időn keresztül. És ha belegondolsz nem biztos, hogy akkora hülyeség a költségek szempontjából. Amit biztosan nem lenne túl nagy dolog újratervezni de sok ilyen kis aprósággal rengeteget félre tudnak tenni, főleg gyártás oldalon. Ez egy tudatos előrelátó dolog volt.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Én nem vagyok a dusterre ráakadva, említhettem volna a logant is, amiből rengeteget használnak a taxivállalatok….egyébként meg ott a Juke, ami egy kicsicsázott duster, az már elég globális autó neked?

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Az nagyon durva pl, hogy ugyanazt az első gömbcsuklót használták a 9-estől (1981) egészen a clio2-ig aminek a gyártását 2012-ben hagyták abba. És vagy 10 modell használta.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Nekem nem a kedvenc modellem, a régebbieket jobban szeretem, viszont azt tudni kell, hogy a 9-es volt az a modell amivel kb 30 évet alapoztak meg előre, annyira új volt minden a lemezek alatt. Ott jelentek meg a mai napig használt válók ősei, az első futómű kialakítása is onnan ered, illetve az F motor is ami gyakorlatilag mostanáig az összes Renault Sport modellt hajtotta. Ebből a műszaki alapból lett a super5-ös, a 19-es, majd azok evolúciói. Annak ellenére, hogy sok helyen mennyire lenézett darab, mert sport történelem nem nagyon fűződik hozzá, egy nagyon meghatározó darab.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    -A franciák nem mernek Amerikában piacra lépni, mert egy orbitális kudarctól tartanak – másra nem tudnak támaszkodni, mint a ’70-es, ’80-as években a nagy vizen túl árusított, hírhedten köpedelem-minőségű 9-esre és 11-esre.-

    Nem nem mernek, nem akarnak az usába menni mert ott vannak a Nissannal, és nincs miért megint bevezetni a renaultot nagyon drága marketingkampánnyal egy kényesen időpontra tervezett emissziós botrány kirobbantó országba, egy olyan helyre ahol a biztosítók szövetsége úgy minősíti az autókat hogy minél kevesebb ember haljon meg balesetben, az euroncap, meg az adacféle minimumszínvonal eléréséhez képest valós színvonalat várnak el nem a csomagolás a legfontosabb.
    A 70-es 80-as évek Renaultjai 9 Alliance, 11 Encore, 21 Medallion az akkor még működő AMC majd Chryshler kooperációban készültek, megerősített alvázakkal(nem részletezem mivel) helyi emisszióra gyártott amerikai befecskendező rendszerekkel, más hengerfej kialakítással, amerikai elektronikával, hütőrendszerrel stb stb, félig készen kerültek amerikába ezek az autók ott tettek rájuk sok alkatrészt. Nem a renault volt ott a gyenge láncszem hanem a mexikói befecskendező, a helyi Sofica hűtőrendszer(valeo helyi piaci neve, szar minőségben) stb stb.
    A renaultok eredeti alkatrészei ugyanúgy bírták ott is a strapát mint europában.
    A pug-nak nincs ott senkije mégis nem oly rég még vissza akart menni. A csigazabáló kinai koperáció.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Bezzeg a lada, mi seggfej. Az aztán milyen qrvajó minőségű. A kis haverjaid szerintem a seggüket verték volna a földhöz ha egy fele olyan autót sikerül összerakni mint a 9-es, ami nem mellesleg az év autója is volt.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Idefigyelj. Valamiért rá vagy nagyon kattanva a kis Dusteredre, biztos a párnácskádat is Duster-képek díszítik. Én arról beszélek, hogy a Renault nincs jelen globálisan a világban. A Golfot árulják Amerikában, a Passatot is – miért nem árusítják a Mégane-t, a Talismant vagy a Kadjart?

    Látszik, hogy még mindig a múltból táplálkozva tolod – egyébként rendkívül magabiztosan – a totális eszetlenségeidet. Egyre inkább közelednek egymáshoz az európai és az amerikai autósok igényei. A franciák nem mernek Amerikában piacra lépni, mert egy orbitális kudarctól tartanak – másra nem tudnak támaszkodni, mint a ’70-es, ’80-as években a nagy vizen túl árusított, hírhedten köpedelem-minőségű 9-esre és 11-esre. Jobban is teszik, ha az USÁ-tól távol tartják magukat a csigafalók:)

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Hát te kész vagy mint a lecke báttyja :D. Valószínűleg ugyanazért az okért nem árulnak mondjuk dustert az USA-ban, amiért itt nem árusítanak Ford vagy Gm féle full size szedánokat meg suvokat meg pick-upok-at.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Még egy meglátás a cikkhez:

    Ghosn szerintem a winterkorn-i mentalitást viszi tovább. Ugyanaz a megalománia, világuralmi tervek, ilyen-olyan összevásárlásokkal egy gigantikus birodalom kiépítésa. Azon gondolkoztam, mennyivel szimpatikusabb egy Chung Mong-Koo féle gondolkodás a Hyundai-konszernnel: nem vásárolnak semmiféle tulajdonrészeket, mindent maguk fejlesztenek, mennek a saját útjukon(még az automata-váltóikat is maguk fejlesztik). Annyi volt, hogy a kezdetekkor kellett nekik „ugródeszkának” a Mitsu és a Mazda, de ennyi. Nem kérdés, hogy idővel ők is beérik majd a Toyota-VW-GM tengelyt, és mennyivel nagyobb dicsőség lesz majd így eljutni oda, mint pl. a vezető hármas(mert a Toyota is vásárolt – Daihatsu) vagy Ghosn módszereivel.

    Ja, és halkan megjegyzem, hogy a maláj gyártó, a Proton éppen a létéért küzd és „megmentőt” keres(a Lotust is el akarja adni, hogy pénzhez jusson): nem lepődnék meg, ha a közeljövőben Ghosn Kuala Lumpurba utazna tárgyalni:)

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    „Szerintem másik ablakot nézel…”

    Te pedig a dilettáns-hadsereg vezére vagy minden bizonnyal. Tudod-e, mit jelent a „globális” szó? Nézz már utána, mielőtt ész nélkül tolod a blődlijeidet. [b]A VILÁG MINDEN TÁJÁN FORGALMAZOTT.[/b] Hol van a Renault az Egyesült Államokban és Kanadában!?!?

    Ez egyszerűen nem lehet igaz… Edy, elég laza vagyok, ugye?:)))

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Zöld, inkább nem válaszolnék neked. Ajánlom, hogy olvasgasd Encore kolléga hozzászólásait, és [b]TANULJ[/b]. Nem fogok itt nekiállni egy pattanásos kisgyerek okításának. Vicces, hogy egy Alfa-fan megbízhatósági botrányokkal vádolja a Mitsubishit. Erre engedj meg egy diszkrét hahát:)))

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Nem nagyon követtem a vw-s eseményeket, azt tudom hogy szétperelik a fejüket, de több portálon is azt olvastam, hogy a botrány ellenére is növelik az eladásaikat.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    „. A Renault meg nem meri az autóit világszerte forgalmazni, mert félnek a beégéstől – ”
    😀 😀 : D
    Oroszországtól kezdve Ázsián Dél-Amerikáig nem győznek eleget gyártani a Dusterből amit ott Renault emblémával árulnak, idén jelent meg belőle a pick-up verzió is, és ez csak 1 modell… :D.Szerintem másik ablakot nézel

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Szerintem a Top 1 hibrid a Toyota féle, 2. Honda az új Nsx-ben lévő, 3. Mitsubishi, 4. Hyundai/Kia, 5. Volvo, 6. csak mert sokat próbálkozik a németeké Continental-Bosch-VW konszern.
    Lehet hogy a sorrend nem pontos, de csak kis mértékben tér el.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Ha – mostmár – konszernen belül is körbenézel, kifutó szériás Fluence-t is haza lehet vinni 3,8millióért a készlet erejéig. Sokkal jobb felszereltséggel, ugyanolyan 5 sebességes benzinmotorral, de ha ügyes vagy, 4.2millióért már pukimentes 1.5dCI-vel is haza lehet döcögni.

    Most nézegettem új autót, elsőre nem nagyon találtam 4millió körül semmit (Opelt leszámítva persze, J Astra most alapszínnel Enjoy 3,8millió az alap benzinmotorral). Fiat Tipo van 4millió körül még az 1.4 95LE-s motorral opening edition, 6 sebességes váltóval 5 év garanciával, vagy akciós Focus pont 4millió, csak ott meg kicsit elcseszett az árazás, mert finanszírozással ennyi.

    (Ha leírnám, hogy mennyiért konfiguráltam össze egy Titanium felszereltésű, piros, 1.6 benzines Focus kombit az alapfelszereltségen felül szinte az összes létező normális extrával, meglepődnél szerintem. Novemberben gyártják, decemberre a seggem alatt)

    Amúgy, szívesen beszélgetek, ha nem vezessponthu stílusban írogatunk egymásnak

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Ezzel az üzlettel mindhárman jól fognak járni. Ghosn elég komoly birodalmat épített. És ezzel kiküszöbölték azt a hibát, hogy a konszern kicsit kihagyta a hibrideket és rögtön az elektromos modelleket fejlesztette, mert most pontosan hibridekre lenne szükség amik a többi hasonló gyártónál már több kevesebb sikerrel megjelentek, nekik viszont gyakorlatilag nincs.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Szerintem itt páran nem jól látjátok a dolgokat.
    Először is a Mitsubishinél van volt fejlesztés nem kicsi, hibridet ők tudnak legjobbat leghatékonyabbat gyártani a nissan villanyautót, és persze a mitsu is, a renault meg a sikert, a kitűnő statégiával ami Ghosn vezetésével felvirágzik.
    Nagyon el vagytok tévedve ha azt hiszitek a Renault ma renault, tévedés a renault ma nissan minőségbiztosítással működik már jó pár éve, főként nissan fejlesztésű benzinmotorokkal, renault dizájnnal és karosszériával. Dízelmotor szinten is kooperáció folyik. Duplakuplungos váltóik sem a régi renaultok termékei, csak az 5-ös váltók még talán.
    A RENAULT MA NAGYRÉSZT NISSAN, ÉS AZT A SZÍNVONALAT KÉPVISELI AZÉRT ILYEN JÓ.
    A Nissan vesztett a japános precizitásból, de lett eladható dizájnja.
    A Mitsubishi meg hozza magával a kitűnő 2 liter körüli motorokat, a Lancer evo technikát, de a legfontosabb hogy egy életképes kitűnő hibridtechnikát. Meg millió kitűnő japán fejlesztést, hidrogénes rendszert is ha jól tudom.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Valami oka volt annak, hogy meg tudták vásárolni a részvények 34%-t. Kevés modell, ha megbízható japán autóra asszociálsz, akkor a többségnek a Toyota ugrik be elsőnek, ha „pörgős” akkor ugye a Honda. Elvitathatatlan érdemeket szereztek az EVO-szériával, de ezek miatt kevesen vesznek alapmotoros Lancert (az ára miatt majdnem vettünk, de 4millióért még tempomat sincs benne), ráadásnak 9 éves a formaterv, ami kapott tavaly egy faceliftet, de ez már manapság kevés. Az ASX egy vicc, annyiért a kisebbik Vitara is van, vagy SCross.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    [i]„Félti a Mitsu jó hírét az úriember,”[/i]: te átaludtad az elmúlt 15 év híreit? Milyen jó hírét? A nulla feljesztést? A kiherélt és leépített modelleket? Az egymást követő megbízhatósági botrányokat?

    A Mitsu azóta teszthalott, hogy a Chrylser kiszált belőle (pedig addig valóban nagyszerű palettával bírt, remek lendelütben, úgy a 90-es évek közepéig). Jelenleg alig van bármijük amivel kezdene lehet valamit (a PHEV-ben erősek igazán).

    Ghosn legendás ember Japánban, ő volt az aki a Nissant megmentette a csődtől, azóta pedig keményen de korrektül tárgyal akár a japán kormánnyal is a Nissan érdekében. És Ghosn is tudja hogy szüksége van a Nissan fő részvényeseire akik jelentős részben japán pénzügyi befektetők.

    Ha valaki akkor Ghosnnal nagyon jól jártak szerintem. Pont egy ilyen emberre van szükségük.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    A hasonszőrűek tartsanak össze, igazatok van. Nem várom, hogy érdemben beleszóljatok a beszélgetésbe, mert ahhoz durva dolgot kéne tennetek: gondolkodni:)

    Ez egy SZÓRAKOZTATÓ OLDAL. Az, hogy te ennek ellenére mit látsz bele, az senkit nem érdekel.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Ne haragudj de azt látom, hogy rajtad kívül mindenki butaságokról beszél. Bokszkesztyűt nem kell felvenned mert az összes mondatod cáfolható de nem gondolom, hogy veled kellene elbasznom itt a fórumon a délutánom. De tudjuk igazad van! És nyugodj is meg!

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Haaat, sokminden kiderult mar.
    Ugye a japanoknak nem volt dizeluk, vagy olyan dizeluk amivel labdaba rughattak volna Europaban.
    Ra is faztak vele, a Renault segitseget ajnlaott fel a Nissannak, vagy megvette oket, kinek hogy teccik.
    Azert az is hozzatartozik hogy a Renault a Volksvagennel lobbizott az olcso gazolaj arakert, sikeresen.
    Igy beleboritottak rengeteg penzt a dizel fejlesztesekbe, hisz hosszu tavon biztosak lehettek az eladasok felfutasaban, ezt beigerhettek a Nissannak is hogy visszahozzak oket a csod szelerol egy utokepes dizellel. Bejott.
    Arrol ugye ne feledkezzunk meg hogy a japan auto buntetovamot kell fizessenek az EU-ba behozott autoik irant, tehat feveri az autok arat, nem lesznek versenykepesek. Kilettek utve a terkeprol. Persze mar az eu-ban is gyartanak, de ez mar csak egy okozat szerintem.
    Itt most megkerdeznem hogy ha a Renault birtokolja a Nissan nagyreszet, akkor az eladasokbol befolyt osszeg hany szazaleka folyik hozzajuk? Ugyan ez a Dacianal, es a Ladanal is, lassan a Mitsubishinel is.
    Es kozben jon a hir a downsizing vegerol es a dizel fejlesztesek lelassulasan es botranyain.
    Lehet lesz itt meg meglepetes.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Nem tudom mit szóljak ehhez,de az tuti hogy a költségek szempontjából ez a vásárlóknak lesz jó,mert az autók olcsóbbak lesznek valamennyivel.Ahogy az új Nissan Navara olcsóbb mint a Hilux azért mert egy jól bevált Renault motort tettek bele ahelyett hogy egy újat fejlesztettek volna ki.Így még az alapváltozatban levö 160 lovas is erösebb mint a Hilux 150 lovas vérszegény motra és majdnem 10000 euróval olcsóbb,ami nagy szó.

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Butaságokat beszélsz. Az, hogy neked egy SUV nem „épkézláb”, az legyen a te bajod. A Colt utódja nem Európának készült, csak ide is elhozták. Finnyáséknak nem felelt meg, Ázsiának meg jó volt. A Renault meg nem meri az autóit világszerte forgalmazni, mert félnek a beégéstől – ez a globális szerep ezért nyilván a Nissannak jutott. Abban pedig biztos lehetsz, hogy aki dCi-motoros Mercedest vesz(pl. CLA-t), az nem tudja, hogy az autójában Renault-technika van – azt hiszi, hogy egy „precíz német” autót vett:)

    Ja, az utolsó mondatod pedig egy kapitális sületlenség. Mintha Mr. Green írta volna.:)

    Azt hiszem, jobb, ha előkészítem a bokszkesztyűmet:)

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Hát biztos nem örültek, hogy megszűnt az önállóságuk. De maradjunk annyiban, hogy épkézláb autót már elég rég nem gyártanak. A Mitsubishi jó híre már rég a süllyesztőben van arra hivatkozni erős csúsztatás. Ilyen modelleknél mint a Colt utódjának a förmedvénye, ott minőségről beszélni erős csúsztatás. Annál különb „minőségű” autót a Renault selejt alkatrészeiből is összedobnak. Mellesleg nem gondolnám, hogy ha a dci motorok a Mercedesnek megfelelnek akkor a Mitsunak miért ne felelnének meg. Mindenesetre nagyon érdekes, hogy egy „fosokat” gyártó autógyár egy zseni segítségével, hogy teszi zsebre a japán autógyártás egy nem kis részét. 🙂

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Ghosn fején a mérhetetlen pénzéhséget látom, Masuko pedig csak felragasztott egy műmosolyt a fotó kedvéért. Megértem az aggodalmát – a Nissant sokan már nem is tartják japánnak, kár lenne, ha a Mitsunak is ez a sors jutna. Kérdés, hogy sikerülhet-e az eladások felfuttatása mellett a márka jó hírét is megtartani? A Nissannál ez nem jött össze:)

  • 2017.10.28. at 00:54
    Permalink

    Osamu Masuko arckifejezése hűen tükrözi, hogy a vonatsínhez kötözött ember mosolya nem feltétlenül őszinte:) Félti a Mitsu jó hírét az úriember, hozzáteszem, teljes joggal. A Nissan egykori jó híre is a múlté lett a francia gányolás miatt, legalábbis Európában biztosan.

    „Ez a lépés nagy segítség lesz Mitsubishinek a talpraálláshoz, főleg Amerikában, a nemrég kirobbant fogyasztási botránynak köszönhetően jócskán visszaesett a japán márka utáni érdeklődés.”

    Ezt nem értem. A botrány a kei-carok kapcsán robbant ki – hogy jön a képbe Amerika? Ott az érdeklődés más okok miatt esett vissza, sőt, igazából sosem volt nagy. A Mitsu ott nem tudta valamiért megvetni a lábát. De a VW sem:)

    Jönnek majd a dCi-motoros Mitsubishik. Bár valószínűleg nem lesznek sokkal rosszabbak, mint a PD-TDI-motorosok:)

    Tulajdonképpen ez az egész „mentőakció” egy jó hír, de mégis csak egy kényszeredett mosolyt tudok vágni hozzá. Pont olyat, mint Masuko San a képen:)

Vélemény, hozzászólás?