Manhart MH1 S Biturbo: kicsi a Bömbi, de erős
465 lóerővel érkezik a Manhart MH1 S Biturbo
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Manhart a szériaautó hathengeres biturbó motorjából csalogatott elő plusz 125 lóerőt, az MH1 S Biturbo legnagyobb nyomatéka 600 Nm.
A BMW 1M Coupé hálás tuningalap, hiszen láttunk már átépítéseket a Prior-Design, a Tuningwerk, a Hartge, az AC Schnitzer vagy legutóbb épp a G-Power műhelyéből, most pedig a BMW motorokat és kasztnikat egymással csereszabatosnak tekintő Manhart Racing mutatta be MH1 S Biturbo névre keresztelt átiratát. A nemrégiben Geilenkirchenből Wuppertalba költöző cég ezúttal nem választott új motort az 1-esbe, hanem a meglévő hathengeres biturbót dolgozta meg a gyári szoftver átprogramozásával, valamint új airbox és leömlők felszerelésével. Hogy a motor mindig megfelelő hőmérsékleten működhessen, nagyobb méretű töltőlevegő-hűtővel és a vízhűtővel szerelték fel az autót.
Pár látványt és aerodinamikai hatékonyságot fokozó karosszéria-kiegészítést is készítettek az autóhoz. A kiegészítésképp felszerelt első spoiler valamivel nagyobb leszorítóerőt termel az autó orrán, mint a gyári, a karbon gépház- és csomagtértetővel az autó tömegét csökkentették, míg a diffúzor az autó fenekét stabilizálja nagy sebességnél. Az utasteret a hímzett MHR logóval ellátott kagylóülések, és a különféle menetadatokat - pillanatnyi nyomatékmérő, hőmérsékletek, gyorsulási adatok - megjelenítő MHR mérőműszer beszerelése teszi kerekké.