Maguktól terepeznének a Land Roverek
Önvezető off-road módon dolgoznak a Jaguar – Land Rovernél
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hasonló zsákutcába igyekeznek, mint az átlátszó motorháztetős megoldásnál, azt szeretnék, ha a Land Roverek képesek lennének önmagukat vezetni terepen.
A nagy ötlet az, hogy önvezető off-road módot fejlesztenek az új Land-Roverekhez. Csak szerintem halott ötlet?
Sokkal nagyobb szüksége lenne az off-roadozóknak mondjuk több kamerára a kocsi körül, esetleg éjjel is látókra, ha már luxusautókról beszélünk
Van még egyéb fejlesztésük is, az már kicsit életképesebb. Ugyanennél a témánál maradva egy kommunikációs rendszeren dolgoznak, ami a közelben terepező kocsik között működne. Off-Road Connected Convoy néven mindenféle információkat küldözgetnének automatikusan, például a helyzetét, vagy ha az egyik autónak túlságosan kipörögnek a kerekei, vagy megáll, esetleg nagyobb problémája van, azonnal közli a többi autóval. Ez jól hangzik, bár nem csak terepen lenne értelme, közúton ugyanolyan hasznos lehet.
6 sor teljesen fölösleges, értelmetlen és értéktelen szófo.ás. Kényszeres véleményalkotó csalfapucunak mindenhez hozzá kell büfiznie.
Jó dolog, hogy a Land Rover ki akar tűnni valamivel, és természetesen mi mást akarnak meglovagolni, mint a legendás terepképességet. Az off-roadozás szorosan összefügg a vezetés szeretetével, izgalmával, ezért nem értem, miért venné át ezt tőlem egy önvezető rendszer. Nem beszélve a balesetveszélyes helyzetek tömkelegéről, ami nehéz terepen jelentkezik. Jobb ötletnek tartottam, hogy az Evoque-ból készítettek kabrió változatot, aminek láttán még a Mercedes főmérnökének is leesett az álla:
[url]http://formula.hu/auto/2016/03/27/bombameglepetes-mercedes-benz-glc-cabriolet[/url]
Inkább az új defenderen agyalnának…
Nekem ez kicsit inkább a piaci rés kategóriát jelenti hogy ilyet tudna ez az autó, talán a gyakorlatlan terepezőkre gondolnék elsősorban. Másrészt egy pl ausztrál szavannás területen el tudom képzelni hogy út nélkül órákat akár 10 órákat levezetni két település közt.
Az átlátszó (áttetsző) motorháztető is csak épp ebben a szegmensben nem haladta meg a kívánt hatást az még nem jelenti hogy máshol ne lehetne használni.
Az innováció a lényeg.