Jó morcos lett a MiTo QV, a négylevelű lóherés kis Alfa hot hatch továbbra is az 1.4 MultiAir turbómotor 170 lóerejével szaggathatja az aszfaltot. Százra 7,3 mp alatt gyorsul fel, végsebessége 219 km/óra, vegyes fogyasztása 5,4 l/100 km
Míg a legtöbb márka újdonságok hadát viszi a márciusi Genfi Autószalonra, az Alfa Romeo csupán egy-egy QV csúcsmodellel jelzi, hogy a Lanciával szemben számára még nincs itt a vég, s hogy a középmotoros, hardcore kis 4C-n túl is van élet. A Mito Quadrifoglio Verde és a Giulietta Quadrifoglio Verde társaságban amúgy nem kizárt, hogy egy 4C Spyder is ott pózol majd a standon.
Új a hátsó lökhárító és a matt magnéziumszürke fényezés, új a tükrök háza, a légbeömlők kialakítása, az első lámpák maszkolása, a kilincs és állítólag a műszerfal is
A Giulietta QV 1,75 literes turbómotorja (235 helyett) hasonlóan 240 lovas lesz, mint a 4C sportkocsié. Már alumíniumból. A váltó is az a TCT 6 fokozatú dupla kuplungos automata, manuális váltóval már nem is lehet majd kapni a Giulietta név 60 éves évfordulója előtt egy 500 darabos Launch Editionnel tisztelgő gépet. A nyomaték maradt 340 Nm. Százra két tizeddel fürgébben, 6,6 mp alatt gyorsul a nagyobb kipufogóvégeket is villantó, több mint 240-es tempóra képes Giulietta QV
A Brembo-féle 4 dugattyús nyereggel és 320 mm átmérőjű féktárcsával szerelt Giulietta QV még titkolt bendőjében új a kormány, a műszerfal és az újfajta alcantara/bőrkárpitos ülés is. Némi módosulás a lökhárítóknál, a légbeömlőknél is tetten érhető. A spoiler szénszálas, az ötlyukú felni 18 colos. Kétféle vörös árnyalat is van, ha nem jön be a matt szürke fény. A forgalmazás májusban indulhat. Új csúcsdízel is lesz a Giuliettához: 2.0 JTDM TCT váltóval, 175 lóerővel, 350 Nm-rel, 7,8 mp-es 100-ra gyorsulással és laboratóriumi 4,4 l/100 km-es étvággyal
Gyönyörűek ebben a színben is!