Eredetileg fehér volt JayCray LC-je
Jerald Yutadco, avagy JayCray eleinte egy Lexus RC-n kezdte kiélni individualista kényszereit. A Lexus kisebbik kupéját éveken át tökéletesítette, ezáltal csiszolva a saját tudását is, hogy aztán 2018-ban egy új projektbe vágja a fejszéjét. Év végén eladta a teljesen átépített RC-t, és vásárolt egy hófehér LC 500-at. Addigra már körvonalazódott is a fejében, hogy mit szeretne, ám kénytelen volt türelmet erőltetni magára, mert a tervéhez szüksége volt a japán Liberty Walk widebody kasztnicsomagjára, magyarán az autó szélesítéséhez elengedhetetlen alkatrészekre. Azonban, amikor piacra dobták, az elsők között rendelte meg.
Az autó szélesítései a japán Liberty Walktól érkeztek
Nyáron érkezett a műhelyébe a kerékjárat toldataiból, a szoknyákból és a hátsó légterelőből álló csomag, amelynek ára átszámítva körülbelül négymillió forint, plusz a szállítási költség. JayCray számára ez még nem volt elég, ezért karbon kompozit motorházfedelet is vásárolt, amelybe természetesen látványos légcserélő nyílásokat vágtak, illetve szintén szénszálas Voltex hátsó szárnyra cserélte a Liberty Walk kis „kacsafarkát”.
Ám a Liberty Walk eredeti hátsó szárnyát nagyobbra cserélte az alkotó
A különböző forrásból származó elemek összehangolása persze nem volt egyszerű feladat, ám JayCray megoldotta az előtte tornyosuló problémákat. Amikor a karosszéria elkészült, már csak a fényezés maradt hátra, hiszen a hófehér árnyalatot nem szándékozott megtartani az alkotó. Az autó tehát egyedi árnyalatú fóliaborítást kapott, hogy aztán egy airbrush-művész sablon nélkül, szabad kézzel elvégzett dekorációja után nyerje el a viharvert, hadihajókat idéző megjelenését, és ettől vált igazán apokaliptikussá az autó megjelenése, amitől még Mad Max is megnyalná a szája szélét.
A hadihajók burkolata ihlette a fényezést
Az ültetés és a szélesítés láttán azonban Dom Toretto is csettintene, viszont JayCray a motorhoz nem nyúlt. A szívó V8-as egység maradt 477 lóerős. Viszont kapott az autó szimmetrikus Armytrix kipufogórendszert, 20 colos kovácsolt Rotiform felniket és Toyo R888r gumiabroncsokat. A lengőkarok és a lengéscsillapítók a T-Demand polcairól kerültek elő, a rugókat pedig az Air Lift Autopilot 3P pneumatikus egységeire cserélte az alkotó.
Az utastér is jelentősen átalakult. A hátsó üléseket kukázták, helyükre egy RSR bukókeret került, elöl karbonhéjas Bride kagylóülések kaptak helyet. Ezek beépítése okozott némi fennakadást az autó elektromos rendszerében, mivel a számítógép nem tudott mit kezdeni a funkció nélkül maradt ülésállító kábelköteggel, ám végül ezt a problémát is megoldották, a négypontos Takata biztonsági övek beszerelésével pedig hivatalosan is elkészült az autó. Amelynek további érdekessége, hogy JayCray napi használatban tartja, szóval nem csak egy kiállítási tárgynak szánta.
Az utastér is csupa érdekesség
Forrás: Smarter Media